جزئیات محصول

 

بررسی قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo

 

در این مقاله به بررسی قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo می پردازیم. در طرح اولیه قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo به نظر برای یک استدیوی فیلم طراحی شده است اما امکاناتی که در این قالب وجود دارد نشانگر این است که این قالب بسیار مناسب برای کارهای شرکتی و فعالیتهایی که در زمینه معرفی خدمات هستند، می باشد. قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo بیش از 30 صفحه متنوع دارد که سه صفحه آن را صفحات اصلی تشکیل می دهند و امکانات دیگری همچون ثبت نام، تعرفه ها، فیلم ها، وبلاگ و غیره دارد.

اکنون به بررسی صفحه اصلی پیش فرض قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo می پردازیم. در ابتدای صفحه اصلی یک بخش اسلایدر بسیار جذاب وجود دارد. در بخش اسلایدر شما می توانید عناوین و توضیحاتی در زمینه فعالیتهای خودتان به همراه یک تصویر مرتبط و حتی یک فیلم قرار دهید. در زمینه کارهای مختلف این بخش می توانید معرف بخش های مختلف باشد. به عنوان مثال، در استدیوی فیلم از این بخش برای مشاهده آخرین کارها استفاده شده است. اما شما می توانید نسبت به فعالیت خودتان از این بخش به دلخواه خود استفاده نمایید.

 

 

معمولا در تمامی سایتها به ویژه سایت های شرکتی و خدماتی بعد از اسلایدر یک بخش برای معرفی درباره ما قرار گرفته است. بخش درباره ما برای معرفی فعالیت شما به کاربران می باشد. در قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo نیز از بخش درباره ما استفاده شده است که با یک توضیحات مناسب می توانید از این بخش به خوبی استفاده کنید.

 


 

بخش دیگری که در قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo مورد استفاده قرار گرفته بخش ویژگی ها می باشد. این بخش در زمینه کارهای مختلف می تواند عناوین مختلفی نیز داشته باشد. مثلا میتوانید از این بخش برای معرفی فعالیتهای خودمان بپردازیم و یا حتی میتوانیم عناوین مهم خدمات خود را در این بخش قرار دهیم. در نظر داشته باشید که در قالب های html شما مستلزم به استفاده از امکانات یک قالب با عناوین نام برده شده نیستید و خودتان بایستی قالب ها را به خواسته خود شخصی سازی نمایید.

 


 

بخش دیگری که در قالب HTML استدیو فیلم vidmo وجود دارد بخش کارهای برجسته یا همان فعالیتهای ما می باشد. در بالا اشاره شد که از بخش ویژگی ها نیز می توانید برای فعالیتهای مرتبط استفاده کنید اما در قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo بخش جداگانه ای برای فعالیت ها در نظر گرفته شده است که گرافیک بسیار جذابی دارد. از این بخش در حوزه کارهای دیگر نیز می توان به عناوین مختلفی همچون نمونه کارها، گالری تصاویر و یا حتی برای گالری فیلم ها استفاده کرد.

 


 

در قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo یک بخش بسیار متفاوتی به نام تاریخچه ما وجود دارد. در این بخش به فعالیتهایی که در سال های گذشته انجام شده، پرداخته و آنها را مورد بررسی قرار می دهد.

 


 

بخش چرا ما نیز در قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo مورد استفاده قرار گرفته است که برای ترغیب کاربران به استفاده از امکانات سایت طراحی شده است.

 


 

یک بخش بسیار جذاب دیگر که در قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo وجود دارد، قسمت پخش فیلم می باشد. این قسمت در تمامی کارهای مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به طور مثال در حوزه سایت های آموزشی می توان از این قسمت برای آموزش های ویدئویی استفاده کرد و یا حتی در کارهای خدماتی برای معرفی نمونه کارها به صورت فیلم می توانیم از این قسمت استفاده کنیم. در قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo نیز از این قسمت برای معرفی فیلم هایی که در استدیو تولید شده استفاده شده و آنها را معرفی می کند.

 


 

بخش آمار سایت نیز در قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo وجود دارد که معرف تعداد فعالیتهایی است که قصد داریم به کاربران نمایش دهیم. مثلا، به صورت پیش فرض تعداد فیلم های تولید شده، فیلم های در حال تولید، جوایز ویژه و جوایز بین المللی را نشان می دهد.

 


 

همانند قالب های دیگر در قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo نیز از بخش تیم ما برای معرفی کسانی که در فعالیتهای شغلی شما دخیل هستند، استفاده شده است. این افراد شامل تمام کسانی است که فعالیت در زمینه مرتبط با سایت یا فعالیتهای شغلی شما دارند. به طور مثال، به صورت پیشفرض در قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo تمامی کارگردانان و نویسندگانی که با استدیوی فیلم همکاری می کنند، نام برده شده است. البته معمولا در وب سایت های ایرانی از این بخش آن چنان استفاده نمی شود زیرا مدیران سایت علاقه ای به معرفی و نمایش عکس خویش ندارند.

 


 

و در انتهای صفحه اصلی قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo بخش وبلاگ وجود دارد. همانند سایت های دیگر از بخش وبلاگ نیز برای اطلاع رسانی در زمینه کاری مربوطه استفاده می شود.

 


 

بخش فوتر سایت نیز بین تمامی صفحات سایت مشترک است و اطلاعات تماس با ما، شبکه های مجازی و لینک های مرتبط قرار گرفته است. جالب است بدانید که در بخش فوتر قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo یک قسمتی برای اینستاگرام قرار گرفته است که تمامی تصاویری که در اینستاگرام قرار می دهید، قادر خواهید بود در سایت نیز قرار دهید.

 


 

 نکته: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo  پرداختیم. لطفا قبل از خرید سایر صفحات قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب HTML شرکتی، استدیو فیلم vidmo یک قالب html است برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتوانید این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.