جزئیات محصول

 

توضیحات مهم قبل از خرید :

بهتر است قبل از خرید در بخش پیشنمایش مشاهده فرمایید قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh چه امکاناتی دارد .  

بلافاصله بعد از خرید لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود در صورت وجود هرگونه اختلال در دانلود با شماره پشتیبانی که در بالای سایت قرار گرفته است تماس بگیرید

از آنجایی که این قالب HTML  است اگر نیاز به شخصی سازی و یا برنامه نویسی این قالب را داشتید با ما تماس بگیرید

در فیلم  زیر اگر دوست داشتید می توانید توضیحاتی که در قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh  داده ام را مشاهده کنید

لطفا قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh  را قانونی بخرید چون زحمات زیادی برای ترجمه این قالب کشیده شده است

 

معرفی قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh

قالبی که ابرای شما طراحی کرده ایم قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh می باشد این قالب بسیار مناسب برای کارهای پزشکی می باشد البته قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh را می توانیم برای کارهای خدماتی ، شرکتی و... نیز استفاده نماییم زیرا این قالب توانایی تبدیل به هرگونه قالب مد نظرمان را دارا می باشد .

قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh  بیش از 20 صفحه متفاوت دارد که بیشتر این صفحات در زمینه معرفی خدمات و  صفحاتی که مربوط به کارهای پزشکی است می باشد .

در قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh 3 صفحه اصلی متفاوت وجود دارد که نماهای مختلفی از امکانات سایت را نشان می دهد .

....................

قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh دارای یک صفحه اختصاصی بخش رزرو نوبت می باشد که در بالا قابل مشاهده است .

از بخش رزرو نوبت برای کارهایی که مربوط به رزرو وقت از سمت کاربران می باشد می توان استفاده کرد مثلا کارهایی همچون کلینیک ها ، سالن های زیبایی  ، بیمارستان ها و...

پس می توان گفت قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh را میتوانیم بجز کارهای پزشکی در زمینه کارهای دیگر نیز استفاده کنیم .

اکنون به بررسی صفحه اصلی شماره 1 قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh می پردازیم

....................

در بخش شروع صفحه اصی قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh یک اسلایدر متفاوت نسبت به سایر اسلایدرهایی که تا کنون دیده ایم قرار گرفته است ، این اسلایدر برای معرفی فعالیتی است که در سایت انجام می دهیم البته به صورت پیشفرض در قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh از این اسلایدر برای معرفی دکترهایی که در سایت ثبت شده اند استفاده شده است که کاربران حتی می توانند با یک جستجو ساده که در همان اسلایدر مورد استفاده قرار گرفته دکتر مربوط به نیاز خودشان را جستجو و پیدا کنند .

.......................

بخش بعدی که در صفحه اصلی قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh در زیر اسلایدر قرار دارد بخش معرفی ویژگی ها می باشد . معمولا در سایت های پزشکی و خدماتی بعد از اسلایدر بخش درباره ما قرار می گیرد اما در این قالب بعد از اسلایدر بخش ویژگی ها قرار دارد البته شما می توانید تمام بخش های قالب را جابجا کنید مثلا بخش ویژگی هارا حذف کرده و یا جابجا کنید . معرفی ویژگی ها در کارهای پزشکی می تواند برای معرفی امکانات شما مورد استفاده قرار گیرد و یا مثلا تخصص هایی را که در مکان شغلی مورد نظرتان قرار است خدمات دهید را می توانید در این بخش بنویسید.

..............

بخش بعدی صفحه اصلی قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh بخش معرفی درباره ما می باشد در بالا اشاره کردم که معمولا صفحه درباره ما بعد از اسلایدر قرار میگیرد اما در این قالب ابتدا وِیژگی قرار داشت و بعد از آن صفحه درباره ما آمده است .

در بخش درباره ما نیز همانطور که از اسمش مشخص است اطلاعات کاملی در باره خودمان قرار می دهیم این اطلاعات هم باید خلاصه باشد و هم مفهوم کلیه فعالیت های مارا به کاربر برساند.

..................

بخش بعدی و جذاب صفحه اصلی قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh بخش آموزش ها می باشد ، این بخش از نظر گرافیکی بسیار جذاب است . و می تواند کاربران زیادی را جذب کند ، البته لازم به ذکر است که شما مستلزم به این نیستید که از این بخش حتما برای آموزش ها  استفاده کنید مثلا می توانید از این بخش برای ویدیو های معرفی نمونه کارهایتان استفاده کنید و یا هرگزینه دیگر ، در قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh نیز این بخش به عنوان بخش آموزش ها قرار گرفته که می تواند گزینه مناسبی برای استفاده باشد .

..................

بخش بعدی قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh بخش معرفی خدمات می باشد . بخش معرفی خدمات در قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh بسیار جالب و به صورت اسلایدری قرار گرفته است به طوری که هر چند ثانیه 1 بار خدمات به صورت اسلایدر جابجا می شود این طرح از این قالب می تواند حتما مورد استفاده شما باشد زیرا جذابیت بالایی دارد .

از این بخش به جز خدمات نیز می توانید به موارد دیگری همچون ، معرفی نمونه کارها ، پروژه ها ، و... استفاده نمایید .

 

نکته مهم : قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh یک قالب HTML  است تمام بخش های آن قابل حذف و ویرایش است و در اصل این قالب به خاطر همین طراحی شده که برنامه نویس باتوجه با خواسته خود بتواند قالب را شخصی کرده و به دلخواه خودش برساند

نکته 2 : اگر از قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh خوشتان آمده اما برنامه نویس نیستید و توانایی شخصی سازی این  قالب را ندارید می توانید با شماره تماسی که در بالای سایت است تماس حاصل فرمایید تا ما کاملا شمارا راهنمایی کنیم

..............

بخش چرا ما که در قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh به صورت فوق العاده جذاب و زیبا قرار گرفته است از بخش چرا ما می توانید به ویژگی های خاصی که خودتان در کارتان دارید را اشاره کنید و خودتان را نسبت به سایر رقبا متمایز کنید و کاربران را برای کار خودتان جذب کنید . علاوه بر این با گرافیک بسیار جذابی که قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh دارد این امکان نیز به شما قرار گرفته که اطلاعات تماستان  را در این بخش قرار دهید و به خوبی خودتان را به کاربران معرفی کنید .

.................

بخش نظرات مشتریان نیز در قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh با جذابیت بسیار بالایی قرار دارد طوری که نظرات مشتریان را در این بخش می توانید ببینید ، استفاده از نظرات مشتریان باعث می شود تا نظریات کاربرانی که مورد تایید شما می باشد در سایت نمایش داده شود هرچند که شما می توانید ااین نظریات را به صورت دمو  و دلخواه خودتان وارد کنید .

.................

بعد از نظرات مشتریان در قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh شما وارد بخش وبلاگ می شوید بخش وبلاگ نیز معمولا در بین تمامی سایت ها مشترک است و برای معرفی فعالیت شما استفاده می شود .

...................

بخش بعدی  قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh بخش پشتیبانی آنلاین می باشد که خب همانطور که از اسمش مشخص است این بخش در صورت نیاز برای معرفی بخش پشتیبانی آنلاین است ، به خدمات آنلاینی که به صورت تلفنی و یا اینترنتی انجام می شود پشتیبانی آنلاین می گویند . اگر در سایتتان بخش پشتیبانی آنلاین ندارید می توانید از این بخش استفاده نکنید.

................

بخش بعدی قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh بخش معرفی دکتر ها می باشد که کاملا مشخص است برای معرفی دکترهای سایت استفاده می شود البته منظور از دکتر ها کلیه کسانی هست که در خدمات مربوطه فعالیت می کنند مثلا اگر حوزه فعالیت شما در کار دیگر است عنوان این بخش نیز با توجه به نوع فعالیت شما عوض خواهد شد .

..............

و در نهایت در انتهای صفحه اصلی شماره 1 قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh بخش فرم تماس می باشد که از این بخش نیز برای معرفی فرم تماس باما استفاده شده است .

لازم به ذکر است که بگوییم ما در اینجا فقط به معرفی صفحه اصلی قالب HTML پزشکی ، شرکتی ، خدماتی Genh پرداختیم و بهتر است قبل از خرید تمامی صفحات این قالب را در ابتدا مشاهده و بعد از آن خرید نمایید

نکته : اگر نیاز به دانلود قالب html متفوتی نسبت به این قالب دارید در سایت جنگل html قالب های متفاوت زیادی وجود دارد که شما  با توجه به دلخواه خود می توانید قالب مد نظر خودتان را پیدا کنید و یا حتی اگر نیاز به مشورت برای انتخاب قالب داشتید می توانید از ما کمک بگیرید