جزئیات محصول

 

توضیحات مهم قبل از خرید :

·         بهتر است قبل از خرید در بخش پیشنمایش مشاهده فرمایید که در قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO چه امکاناتی دارد

·         بلافاصله بعد از خرید لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود در صورت وجود هرگونه اختلال در دانلود با شماره پشتیبانی که در بالای سایت قرار گرفته است تماس بگیرید

·         از آنجایی که این قالب HTML  است اگر نیاز به شخصی سازی و یا برنامه نویسی این قالب را داشتید با ما تماس بگیرید

·         در فیلم ذیل اگر دوست داشتید می توانید توضیحاتی که در مورد قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO داده ام را مشاهده کنید

·         لطفا قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO را قانونی بخرید چون زحمات زیادی برای ترجمه این قالب کشیده شده است

معرفی قالب   کافه و رستوران RUZO

قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO   یک قالب بسیار زیبا و شکیل مناسب با مشاغلی می باشد که در زمینه های کافه ، رستوران ، سفره خانه  و یا فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می نمایند باشد .

در ابتدا یک آمار کلی از قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO  را در اختیار شما قرار می دهیم و سپس به توضیحات خلاصه ای از آنها می پردازیم

·         قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO  دارای 3 صفحه اصلی متفاوت می باشد

·         قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO   صفحه رزرو میز را دارا می باشد

·         قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO  دارای بخشی برای فروش محصولات نیز می باشد

 

امکانات دیگر زیادی همچون تیم ما ، پرسش و پاسخ ، ثبت نام ، ورود ،وبلاگ ، صفحف پرداخت ، و.... در قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO  موجود است و تمامی این صفحات جذاب صرفا فقط به خاطر این است که برنامه نویس اگر نیاز به شخصی سازی قالب دارد به راحتی بتواند این قالب را ساده کرده و مورد استفاده قرر دهد .

نکته مهم: اگر از قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO  خوشتان آمده آما توانایی شخصی سازی آنرا ندارید با شماره پشتیبانی ما که در بالای سایت قابل مشاهده است تماس حاصل فرمایید . تا ما به شما این قالب جذاب را شخصی سازی کنیم .

حال به بررسی بخشی از صفحات مهم قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO  می پردازیم

صفحه اصلی شماره 1 :

در صفحه اصلی شماره 1 قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO   در بخش اول آن یک پیغام خوش آمد گویی وجود دارد که  به عبارتی کلیت کار شما و مفهوم کاری که فعالیت می کنید را در یک جمله باید  برسانید و عکسی مناسب که نماد کار شما باشد را انتخاب کنید . تا کاربران ذهنیت درستی نسبت به فعالیت شما پیدا کنند .

 

کمی پایینتر از بخش که به آن اشاره کردیم شما با تصویری همانند تصویر بالا روبرو می شوید که معمولا از این بخش ها برای معرفی عنوان به عنوان خدمات استفاده می شود به طور مثال اگر چندین خدمات دارید میتوانید از این بخش برای معرفی تک به تک آنها استفاده نمایید .

نکته :شاید در ذهن شما پیش بیاید که اصلا نیازی به همچنین بخشی در سایت خودتان ندارید  لازم است اعلام کنم که از آنجایی که این قالب به زبان  HTML  است شما در شخصی سازی قالب از هر بخشی که مد نظرتان نبود می توانید استفاده نکنید

بعد از بخش معرفی خدمات بخش دیگری وجود دارد که به صورت پیشفرض به عنوان معرفی محصولی ویژه قرار گرفته است بدین معنی که انگار محصولی خاص را میخواهید معرفی نمایید . البته میتوانیم  به حالت های دیگری همچون درباره ما و.. استفاده کنیم

بخش جذاب دیگری از صفحه اصلی قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO  میتوان به بخش معرفی محصول ان که در بالا قابل مشاهده است دقت کرد که این بخش بسیار جذاب طراحی شده  و حالت اسلایدری می باشد .

اگر قرار باشد از این بخش به عنوان معرفی محصولات استفاده نکنیم می توانیم به عنوان مثال برای معرفی نمونه کار ها و یا گالری تصاویر نیز از آن استفاده کنیم .

و اما بخش محبوب دیگری از قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO  که به نظر جذابیت بالایی دارد بخش منوی غذایی است   در این بخش  تمامی منوهای غذایی قابل مشاهده است و بر مبنای انتخاب عنوانی از دسته بندی  منو غذایی لیست غذاهای آن دسته بندی نمایش داده می شود  از این بخش نیز اگر قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO  را برای مشاغل دیگر میخواهید می توانید برای معرفی محصولات نیز استفاده نمایید .

البته پیشنهاد میکنم اگر شغل خاص دیگری مد نظراتان می باشد در بخش دانلود قالب HTML  سایت جنگل HTML   که در آن دنیای قالب های HTML  قرار گرفته است قالب های HTML متفاوتی را نیز مشاهده کنید شاید به خواسته شما نیز نزدیکتر باشد اما اگر نیاز به قالب کافه و رستوران دارید پیشنهاد میکنم از همین قالب استفاد نمایید .

بخش دیگری که در صفحه اصلی قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO   قابل مشاهده است بخش رزرو میز می باشد که به صورت بسیار ساده قرار گرفته است تا اگر نیاز داشته باشید بتوانید در همان صفحه با تاریخ انتخابی خودتان 1 روز را رزرو کنید اگر بخواهید این صفحه را تبدیل به یک کار دیگر کنید مثلا می توانید برای بخش های دیگری همچون ارتباط با مدیریت و یا ارسال نظر استفاده کنید اما منطقی نیست چون برای بخش های گفته شده صفحات مجزای دیگری در قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO   قرار گرفته است .

 

قسمتی  که در بالا مشاهده می کنید  به نظر برای  بخش هایی همچون معرفی خدمات ، یا چراما و یا سر شاخه ای از امکاناتی که دوست دارید به کاربران نشان دهید را می توانید قرار دهید ، در قالب های HTML  معمولا بخش های متنوعی برای معرفی وجود دارد به طور مثال شاید 5 مدل معرفی خدمات وجود داشته باشد درقالب  HTML  کافه و رستوران RUZO نیز از این امر مستثنی نیست دلیل اینکه از هر بخشی با طراح های مختلف تکرار می شود این است که کاربران برای شخصی سازی قالب HTML حق انتخاب بیشتری داشته باشند  و بتواننند با توجه به خواسته خودشان قالب را شخصی کنند .

معرفی تیم ما نیز یک بخش تقریبا ثابت در تمامی قالب های HTML می باشد از این بخش برای اشخاصی که در حوزه کاری معرفی شده فعالیت می نمایند معرفی می شوند . و این باعث می شود تا یک ارتباط مناسبی با کاربران سایت و بخش مدیریت و کارکنان بوجود بیاید .

 

یک بخش جالب دیگری که در قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO وجود دارد بخش  نمایندگی ها می باشد که به صورت نشانه روی نقشه در سایت قابل مشاهده است و تقریبا جزو معدود قالب های HTML  می باشد که این بخش را دارا می باشدو این امر موجب جذابیت قالب مد نظر شده است .

و در پایان صفحه اصلی در قالب  HTML  رستوران RUZO بخش هایی همچون نظرات مشتریان و وبلاگ وجود دارد بخش نظریات مشتریان که معمولا حالت دمو دارد و با توجه به خواسته خودتان در آن قرار گرفته است اما بخش وبلاگ معمولا در تمامی سایت ها قابل استفاده است و یکی از مهمترین بخش های یک سایت می باشد .

قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO توسط مهندس محسن قانع ترجمه شده است و فقط در سایت های مورد تایید ایشان مجاز به فروش است که مرجع اصلی آن سایت جنگل HTML  می باشد.

در این بررسی ما به بررسی صفحه اصلی شماره 1 در قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO پرداختیم اما امکانات دیگری همچون صفحه ثبت نام ، ورود ، صفجه های اصلی متفاوت دیگر و..... در قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO می باشد که پیشنهاد میکنم حتما در بخش پیشنمایش سایت مشاهده نمایید .

 قالب  HTML  کافه و رستوران RUZO  در بخش قالب های HTML  برای مشاغل و در بخش قالب html کافه و رستوران در سایت htmlforest  قرار گرفته است