جزئیات محصول

 

قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi یک قالب بسیار مناسب برای کسانی است که در زمینه تولید فیلم و یا معرفی ویدیو فعالیت می کنند به کمک این قالب می توانید انواع فیلم هایی که مدنظر دارید را برای کاربران به نمایش بگذارید.

حتی می توان از قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi برای فعالیت‌های دیگر نظیر سایت های شرکتی استفاده کرد چون پلتفرم این کار برای ان بسیار مناسب است.

 

قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi دارای بیش از ۳۰ صفحه می باشد که ۳ صفحه از این ۳۰ صفحه را صفحات اصلی تصویر تشکیل دادند و صفحات دیگر شامل نظریات مشتریان،جدول تعرفه ها،افتخارات،بخش معرفی ویدیو و سایر موارد می باشد.

در این مقاله به معرفی صفحه اصلی وارد به قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi می پردازیم وتمامی بخش های این قالب زیبا را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

در صفحه اصلی قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi اسلایدر بسیار زیبا و جذابی وجود دارد که شما می توانید بهترین فیلم های خود را به صورت بنر در این اسلاید قرار دهید که کاربران با کلیک برروی آنها بتوانند فیلم های شما را ببینند البته می توانید از این بخش در کارهای دیگری ک‌مدنظرتان است ،استفاده کنید اما پیش فرض قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi معرفی فیلم های مهم می باشد.

 

 

بخشی که مشاهده میکنید بخش معرفی جوایز و اطلاعاتی درباره خودتان می باشد از این بخش در قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi می توانید برای معرفی خودتان استفاده کنید و اگر فیلم های شما در جشنواره و یا جاهای دیگر جوایز گرفته باشند می توانید در این بخش لوح های جوایزتان را به نمایش بگذارید.

 

 

بخش دیگر قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi به معرفی فیلم های در حال اکران می پردازد که شما می توانید تمامی فیلم هایی که مد نظرتان می باشد برای کاربران نمایش دهید. حالت گرافیکی فیلم های در حال اکران به دو صورت کاملاً تمام صفحه و فیلم های کوچک است در حالت تمام صفحه فیلم مد نظر تمامی صفحه را گرفته و به صورت بزرگ به کاربران نمایش می دهد،اما در حالت دیگر هر صفحه به ۳۰ قسمت تقسیم شده و فیلم ها را به صورت کوچک به نمایش می گذارد٫که شما با توجه به صلاح و حالت مد نظرتان میتوانید یکی از این دو بخش را انتخاب کنید.

 

 

بخش کارهای ویژه در قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi در حقیقت بخش تولیدات شما می باشد به عبارتی اگر تهیه کننده فیلم هستید شما می توانید تولیدات خود را در این بخش قرار دهید و یا یک پیش نمایشی از آنها را به نمایش بگذارید تا کاربران بدانند که در آینده چه فیلم ها و یا موزیک ویدیو هایی را از شما خواهند دید.

 

 

بخش تاریخچه قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi برای معرفی تولیدات شما می باشد که  تولیدات شما به صورت تاریخ و به ترتیب قرار گرفتند و به عبارتی تولیدات خودتان را می توان با یک نظم خاصی به کاربران مورد نمایش قرار دهید

 

 

 

 

بخش ویدیو های ویژه بخشی می باشد که شما در آنجا می توانید هر ویدیوی که مد نظرتان است از فیلم گرفته تا موزیک ویدیو و یا هر چیز دیگر که می خواهید به صورت ویژه در سایت نمایش داده شود در قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi قرار دهید.

 

 

 

بخش تیم ما در قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi برای معرفی کارگردانان و هنرمندان و کلیه کسانی می باشند که با شما همکاری کرده و فیلم ها را به نمایش گذاشتند به عبارتی تمامی کسانی که در پخش و تولید فیلم با شما همکاری کردند را میتوانید در این بخش معرفی نمایید.

 

 

 

 

بخش نظرات مشتریان بخشی است که شما می‌توانید نظرکاربران را در مورد خودتان در این قسمت مشاهده کنید.به عبارتی کاربرانی که در حوزه کارتان به شما انتقاد و یا پیشنهاداتی داشته باشند می‌توانند نظرات خود را در این بخش ثبت کنند البته تایید نظرات کاربران باید توسط خود شما انجام شود و یا حتی شما می توانید نظرات دلخواهی که مورد پسند شما میباشد را در این بخش قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi به نمایش بگذارید..

 

 

 

 

به طور کلی اخبار و مطالب مفیدی وجود دارد که در این بخش از قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi اطلاع رسانی ها و مطالب مفیدی که مدنظرتان بوده را می‌توانید قرار دهید.

در حوزه کار ویدیو بخش اطلاع رسانی می تواند در رابطه با فیلم هایی که در آینده قرار است تولید شود نیز باشد..

 

 

 

واخرین بخش در قالب HTML فیلم ، ویدیو moovi بخش پوتر نام دارد که بخش پایانی است که شامل یک صفحه اصلی می باشد و در اینجا اطلاعات اینستاگرام،اطلاعات تماس و یک توضیح مختصری در مورد خودتان نوشته میشود.