جزئیات محصول

 قالب html بازی ، مسابقات ، ورزشی و گیمینگ Zelda

 یک قالب بسیار مناسب برای کسانی است که در زمینه بازی و فروش لوازم جانبی گیمینگ فعالیت می کنند.
این قالب بسیار زیبا دارای صفحات متعددی می باشد که ۶ صفحه اصلی وصفحات دیگری همچون تیم ما،حامیان ما،گالری تصاویر،مسابقات ،فروشگاه و سایر صفحاتی که برای یک سایت گیمینگ
مورد نیاز است را شامل میشود.
اکنون به بررسی صفحه اصلی شماره ۱ قالب html بازی ، مسابقات ، ورزشی و گیمینگ Zelda می پردازیم
..........
 
 
در ابتدای قالب html بازی ، مسابقات ، ورزشی و گیمینگ Zelda یک صفحه خوش آمد گویی قرار گرفته است که در آن یک توضیح کلی از کار و یا بازی های مورد نیازی که هدف شما است قرار گرفته و با انتخاب دکمه عضویت یا نمایش بخشی از بازی شما ،می توان کاربران را برای آن بازی مدنظر هدایت کرد.
در بخش بعدی تیزر بازی های شما به صورت ویدیویی قرار گرفته است که با زدن دکمه سمت راست یا سمت چپ کاربران می توانند این تیزرها را جابجا کرده و آنها را مشاهده کنند.
......
 
قسمت بعدی قالب html بازی ، مسابقات ، ورزشی و گیمینگ Zelda بخش مسابقات است به این منظور که مسابقات مهم مربوط به تیم های شرکت کننده در یک گیمینگ و یا یک تورنمنت را با نتایج و زمان برگزاری آن ها را نیز نشان داده است البته استفاده از این بخش کاملاً دلخواه است و در صورت نیاز،شما می توانید از این بخش استفاده نمایید...
 
در ادامه قالب html بازی ، مسابقات ، ورزشی و گیمینگ Zelda بخش اخبار و مطالب مفید را مشاهده میکنیم و هر گونه اطلاع رسانی در زمینه مسابقات تورنمنت ها و مطالبی که به گیم مربوط باشد را در این قسمت قرار میدهید.به بیانی ساده و کلی تر می توانید کلیه اطلاع‌رسانی‌ ها درباره ی تورنمنت های خودتان را از این بخش برای کاربران به نمایش بگذارید....
 
بخش بعدی قالب html بازی ، مسابقات ، ورزشی و گیمینگ Zelda بخش معرفی جوایز است که مرتبط به بازی هایی است که در تورنمنت‌های مختلف به رتبه های بالایی دست یافتند البته می‌توان این جوایز را بنام بهترین بازیکن میان بازیکن هایی که در طعمه تورنمنت‌ های مختلف مقام آورده‌اند،کرد.
..‌‌
 
بخش تیم ما که در قالب html بازی ، مسابقات ، ورزشی و گیمینگ Zelda وجود دارد؛شامل معرفی کلیه کسانی می باشند که در سایت شما فعالیت می کنند.
...
 
اگر در سایت خود نیاز به فروش محصولات داشته باشید قالب html بازی ، مسابقات ، ورزشی و گیمینگ Zelda این امکان را برای شما فراهم نموده تا تمامی محصول های خود را با گرافیک بسیار زیبا و بالایی به فروش برسانید.این قسمت مختص محصولات شما و یا به عبارتی فروشگاه اختصاصی شما می باشد که میتوانید کلیه محصول های خود را به نمایش بگذارید.
…..
 
 
 
در این بخش قالب html بازی ، مسابقات ، ورزشی و گیمینگ Zelda شما می توانید کلیه برندهای معتبری که بازی می سازند و یا افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند را معرفی کنید .
در بخش خبرنامه نیز کاربران می توانند با وارد کردن ایمیل خود به شما این اجازه را بدهند که اطلاع رسانی های مربوطه را برایشان ارسال کنید.
در بخش شبکه‌های اجتماعی نیز کلیه شبکه های اجتماعی شما قرار گرفته است که کاربران می‌توانند با استفاده از آنها به شبکه‌های اجتماعی مربوط به شما وصل شوند.