جزئیات محصول

 معرفی و بررسی قالب HTML شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa

این مقاله را به بررسی یکی از قالب های html در زمینه رزومه، نمونه کار و قالب شخصی اختصاص می دهیم. این قالب، قالب HTML شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa نام دارد که یکی از قالب های مناسب برای معرفی نمونه کارهای شخصی، رزومه و ... است. اگر شما جز گروهی هستید که مایلید برای خودتان کار کنید و از این راه کسب درآمد کنید، بهتر است یک صفحه شخصی مختص به خود داشته باشید. بنابراین، یکی از قالب های زیبایی که می توانید برای سایت شخصی خود در نظر داشته باشید، قالب HTML شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa است. این قالب تنها دارای یک صفحه است و دیگر با کلیک بر روی گزینه های موجود در منوی بالا، وارد صفحات جدید نمی شوید. این فرآیند از این لحاظ که کاربر را وارد یک مسیر پیچیده نمی کنید حائز اهمیت است. درست است که دنیای کنونی یک دنیای تکنولوژی محور با پیچیدگی های بسیار است، اما آوردن این پیچیدگی ها در عین سادگی خود یک هنر محسوب می شود.

در این قالب، یک منوی بسیار ساده در بالای صفحه سمت چپ می بینیم که با کلیک بر روی هرکدام از آنها می توانیم در همان صفحه به بخش مورد نظر برویم. پیش زمینه به همراه عکس شخصی از شما می تواند برای کاربران جذاب و ملموس باشد. در زیر عکس خودتان می توانید توانایی و مهارت خود را عنوان کنید. جالب اینجاست که متن این توضیحات متحرک است و خود یک طرح گرافیکی جالبی برای سایت شما فراهم می کند.

 

 

 

یکی از گزینه هایی که در منوی قالب HTML شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa وجود دارد، گزینه درباره من است. در این قسمت قادرید که نام و یک توضیح کلی درباره خودتان بنویسید. در این قسمت اطلاعات مختلفی بنا به سلیقه خودتان می توان قرار داد. به عنوان مثال، تاریخ تولد، شهر، دانشگاه، وب سایت، تلفن، سن، سرگرمی، مدرک، ایمیل، توییتر و .... همچنین تجربیات شغلی خود را می توانید در بخشی جداگانه که زیرمجموعه همین بخش درباره من است، قرار دهید. در قسمت مهارت ها یا تخصص ها می توانید زمینه های تخصصی خود را نوشته و به هریک از آنها امتیازی دهید تا کاربران متوجه میزان تخصص شما در هر یک از این زمینه ها شوند.




جالب است که بدانید قالب
HTML شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa دارای یک بخش آمار است که شما می توانید آمار مربوط به هر یک از فعالیت های خود را در آنجا قرار دهید. به عنوان مثال، آماری از پروژه هایی که با موفقیت انجام داده اید یا آماری از تعداد نمونه کارهایتان، آماری از پروژه های در حال انجام و به طور کلی هر فعالیت یا موردی که به نظرتان برای کاربران جذاب است. این قسمت با اعداد مختلف و در زیر آن عناوین مناسب تزئین شده است.

 

 

 

در منوی قالب HTML شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa گزینه سوم در مورد خدمات صحبت می کند. تلاش کنید هرگونه خدماتی که در ارائه آن توانمند هستید، در این قسمت بیاورید. کاربران و شرکت ها از این منو می توانند با فعالیت ها و خدماتی که شما از عهده آن برمی آیید، آشنا شده و بیشتر بر روی همکاری با شما تمرکز کنند. این قسمت، خدمات شما را به طور منظم و کادربندی شده با عنوان و توضیح مختصر و همچنین با یک لوگو به زیبایی نمایش می دهد.

 

 

 

نمونه کارها یکی دیگر از گزینه هایی است که در قالب HTML شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa قابل مشاهده است. در این قسمت، می توان تمام کارهایی را که در آن تخصص دارید، دسته بندی کرده و در هر کدام از آنها، تصویر، عنوان و توضیح مربوط به خود را قرار دارد. نمونه کارها به عنوان یک آلبوم همیشگی از رزومه کاری و شغلی شماست و در واقع همانند یک ویترین برای مغازه دار می ماند که از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

 

بخش بعدی که در قالب HTML شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa وجود دارد، می تواند به عنوان بخش نظرات مطرح شود. در این بخش کاربران و یا کارفرمایانی که با شما کار کرده اند، قادر خواهند بود نظرات و بازخوردشان را نسبت به کیفیت کارهای انجام شده توسط شما بنویسند. بدون شک این بازخوردها مقدمه ای خواهد بود برای شروع همکاری سایر افراد و ارگان ها با شما.

 

 

 

بخش وبلاگ بخشی است که مانند سایر قالب ها در قالب HTML شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa نیز وجود دارد. در این قسمت می توانید کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت شخصی تان را از مطالب مفید، مطالب آموزشی و سایر مقالات و .... مطلع سازید.

 

 

 

در آخر، شما با گزینه تماس با من در قالب HTML شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa روبرو می شوید. در این قسمت، تمام اطلاعات و راه های ارتباطی ممکن را برای دسترسی خود به کاربران بدهید. به عنوان نمونه، آدرس، ایمیل، تلفن، وب سایت و .... می تواند راه ارتباطی مناسبی برای تماس کاربران با شما باشد. البته آنها می توانند به شما نیز پیام ارسال نمایند. با وارد کردن نام، ایمیل، موضوع و متن پیام می توانند با شما در ارتباط باشند. لینک شبکه های اجتماعی تان را نیز می توانید در این بخش قرار دهید.

 

 

 





نکته 1: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1
 از قالب html شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa پرداختیم. لطفا قبل از خرید، سایر صفحات، قالب html شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html شخصی ، رزومه ، نمونه کار Alysa یک قالب html است، برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتواند این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری نیز وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.