جزئیات محصول

معرفی و بررسی قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly


بسیاری از افرادی که به صورت فریلنسری کار می کنند و در شرکت و یا موسسه ای تعهد به خدمت ندارند، تمایل دارند تا یک سایت شخصی داشته باشند. طراحی سایت شخصی یکی از مواردی است که تقاضای زیادی بین کاربران دارد. یک سایت شخصی باید دارای موارد مهم و ساده ای باشد تا کاربران بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کرده و از نوع زمینه شغلی و مهارت های شما مطلع شوند. اگر شما از افرادی هستید که به دنبال طراحی سایت شخصی هستید پیشنهاد می کنیم که از قالب
html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly برای این کار استفاده کنید. قالب مذکور یک قالب زیبا، ساده و پویا برای انواع قشر مختلف کاربران است. در این قالب، خبری از صفحات متعدد و پیچیده و تو در تو نیست. کاربر به سادگی می تواند با انتخاب هر گزینه در منوی اصلی بالای قالب، به همان قسمت در صفحه اصلی رفته و نیازی به عزیمت به صفحات دیگر و طی کردن فرآینده زمان بر و پیچیده ندارد.

در ابتدای قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly شما یک تصویر تقریبا متحرک مشاهده می کنید که می توانید عکس شخصی خود را با کیفیت و ابعاد مناسب آپلود کنید. سپس در همین کادر با فونت بزرگ و خوانا، خود را معرفی کرده و به طور کلی از تجربیات و زمینه شغلی خود نام ببرید. در زیر این توضیحات امکاناتی برای کاربران فراهم شده تا رزومه کامل شما را دانلود کنند و همینطور بتوانند با شما تماس حاصل کنند.

 

 

 

بخش بعدی که در قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly موجود است، دارای اطلاعاتی از شخص شماست. البته اطلاعات کلی شما در این بخش نمایش داده می شود. اطلاعات جزئی را می توانید در بخش های پایینی تکمیل کنید. در این بخش به طور کلی، قادر خواهید بود ایمیل، شماره تماس، آدرس وب سایت، آدرس محل کار و ... را قرار دهید. البته لازم به ذکر است که میتوانید هرکدام از این اطلاعات را به گونه ای دیگر و با عناوینی متفاوت به سلیقه و صلاحدید خود تکمیل نمایید.

 

 

 

در طراحی سایت شخصی قسمت درباره من بخش مهمی محسوب می شود. در این قسمت شما می توانید به طور جزئی تر به فعالیت ها، تجربیات، میزان تحصیلات و فعالیتهای مرتبط با زمینه شغلی خود بپردازید. در همین بخش، به طور جالبی می توانید علایق خود را در زمینه های مختلف بیاورید.

 

 

 

در بخش بعدی قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly به بخش خدمات من میرسیم. در این بخش شما می توانید در کادرهای بند انگشتی بسیار جذاب، تخصص و خدمات خود را با توضیح خلاصه از آن ارائه دهید. این مطالب کاربر را بهتر با کار  و تجربیات شما آشنا می کند و خدمات شما را به آسانی در اختیار آنها قرار می دهد.

 

 

 

در طراحی سایت، بخش مهمی به نام آمار وجود دارد که تقریبا در اکثر سایت ها موجود است. در قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly آماری کلی از فعالیتها، پروژه های موفق، تعداد پروژه های در حال انجام، تعداد کاربران و ..... قرار دارد. البته لازم به ذکر است که شما می توانید عناوین این موارد را به دلخواه و سلیقه خود تغییر دهید.

 

 

 

در بخش بعدی از قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly بخش چرا ما را مشاهده می کنیم که در طراحی سایت های مختلف به کار می رود. در این قمست شما می توانید به صورت تیتروار و با توضیحات خلاصه به کاربران این موضوع را منتقل کنید که چرا بایستی شما را نسبت به سایر افراد یا شرکت ها ترجیح داده و خدمات شما را انتخاب کنند. این بخش، یک قسمت بسیار مهم در طراحی سایت محسوب می شود. پیشنهاد می کنم بر روی این قسمت تمرکز خاصی داشته باشید. لازم به ذکر است که شما می توانید در این بخش یک ویدئوی مرتبط نیز آپلود کنید.

 

 

 

نمونه کارها یا نمونه پروژه ها بخش دیگری از قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly است. در این بخش تصاویر مختلفی قرار می گیرد که مرتبط با پروژه های موفقی است که شما انجام داده اید. هنگامی که کاربر بر روی عکس کلیک کند، عناوین و توضیحات مختصر مربوط به این پروژه ها به او نمایش داده می شود.

 

 

 

نظر مشتریان همواره در طراحی سایت شخصی از اولویت خاصی برخوردار بوده است چراکه بازخورد کاربران را نسبت به خدمات شما به سایر مشتریان نمایش می دهد. این نظرات میتواند با مدیریت شما بر روی سایت قرار گیرد.

 

 

 

بخش بعدی قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly بخش تماس با ما می باشد. کاربران از این طریق می توانند با تکمیل یک فرم با شما در ارتباط باشند. وارد کردن نام، ایمیل، موضوع، تلفن و متن پیام برای برقراری ارتباط با شما ضروری است.

 

 

 

آخرین بخش قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly بخش خبرنامه و فوتر است. در بخش خبرنامه شما می توانید با جمع آوری ایمیل کاربران، آنها را از آخرین پروژه ها، فعالیت ها، خدمات و مطالب مفید مربوط به زمینه شغلی خود با خبر سازید. بخش فوتر نیز مانند اکثر سایت ها شامل مواردی همچون درباره من، لینک شبکه های اجتماعی، لینک های سریع و ... است. اگر شما می خواهید برای این سایت یک اپلیکیشن نیز طراحی کنید، میتوانید لینک آن را در گوگل پلی یا اپل استور قرار داده و از این طریق یک راه دسترسی ساده برای کاربران خود ایجاد کنید.

 

 

 

نکته 1: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 از قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly پرداختیم. لطفا قبل از خرید، سایر صفحات، قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار Tarly یک قالب html است، برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتواند این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری نیز وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.