جزئیات محصول

 معرفی و بررسی قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum

 

در این مقاله به معرفی و بررسی یک قالب بسیار پرکاربرد برای تمام افراد و تمام زمینه های شغلی می پردازیم. قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum یک قالب html مناسب برای افرادی است که تمایل دارند برای خود یک وب سایت شخصی داشته باشند و  در آن تمام رزومه، نمونه کارها و فعالیتهای خود را قرار دهند. همینطور بتوانند درباره خودشان، رزومه شخصی شان، میزان تحصیلات وتجربه کاریشان نیز صحبت کنند. همچنین، این قالب برای افرادی مناسب است که به صورت تکی کار میکنند و به طور استخدامی فعالیت نمی کنند. قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum برای طراحی سایت شخصی بسیار مفید، موثر، جذاب و کاربرپسند می باشد. اگر شما نیز جز افرادی هستید که تمایل دارید یک سایت شخصی، سایت رزومه، سایت نمونه کار و ... برای خود داشته باشید، می توانید از این قالب استفاده کنید. این قالب یک قالب بسیار ساده و در عین حال بسیار جذاب است. در قسمت اول قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum شما قادر خواهید بود یک متن کلی در مورد فعالیت خود ارائه دهید. این متن می توانید به زیبایی با طرح گرافیکی جالب و متحرک به کاربران نمایش داده شود. تصویر خود شما نیز می تواند روبروی این متن قرار گرفته و حس اطمینان خوبی به کاربران دهد.

 

 

 

بخش بعدی قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum به توضیح درباره من می پردازد. شما می توانید یک متن بنا به سلیقه خود در مورد فعالیت ها و زمینه شغلی بنویسید که کاربر را جذب نماید. در زیر این متن، اطلاعاتی همچون نام، ایمیل، تاریخ تولد و آدرس نیز می تواند قرار گیرد. البته بنا به سلیقه و صلاحدید شما این اطلاعات می تواند تغییر و یا حذف شود و یا عناوین آن اصلاح شود. در همین قسمت یک آمار کلی از تعداد پروژه های انجام شده توسط شما نشان داده شده است.

 

 

 

قسمت بعدی قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum در مورد کارهایی است که شما قادر به انجام آن هستید. به عنوان مثال، طراحی سایت، طراحی وردپرس، طراحی اپلیکیشن، طراحی گرافیکی و .... می تواند در این قسمت قرار بگیرد. همچنین شما قادر خواهید بود که یک متن خلاصه و چکیده در مورد هر یک از این فعالیت ها در زیر آن بنویسید.

 

 

 

بخش بعدی که در قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum وجود دارد، آپلود رزومه شماست. شما می توانید در این قسمت اطلاعات مهم تحصیلی، شغلی و .... خود را به کاربران نمایش دهید. به عنوان مثال، میزان تحصیلات و مقاطع تحصیلی، تجربیات کاری در شرکت های مختلف، شرکت در دوره های گوناگون و ..... می تواند در این قسمت قرار گیرد و با گرافیک جالبی به کاربران نمایش داده شود.

 

 

 

در زیر این بخش، قسمتی وجود دارد که قادر خواهید بود مهارت های خود را در آن وارد کرده و به هریک از آنها درصد و امتیاز دهید. بدین ترتیب، کاربران نقاط قوت شما را به خوبی متوجه خواهند شد و پروژه های مرتبط با آن زمینه را به شما خواهند سپرد و در ادامه همین بخش، کاربران قادر خواهند بود که رزومه شما را که قبلا آپلود شده، دانلود کرده و با جزئیات آن را مطالعه کنند.

 

 

 

برای طراحی سایت شخصی حتما نیاز به ارائه نمونه کار می باشد. بخش بعدی در قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum بخش نمونه کارهاست. شما قادر خواهید بود که در این بخش، نمونه کارها و فعالیت خود را دسته بندی کره و برای هرکدام تصاویر مرتبط با آن را به عنوان نمونه کار قرار دهید. همچنین، شما امکان آپلود ویدئو را نیز در این بخش دارید.

 

 

 

در بخش بعدی که برای قالب قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum طراحی شده است، بخشی بسیار ساده برای تماس با من قرار گرفته. کاربران در این بخش می توانند با استفاده از گزینه تماس، اطلاعات مربوط به تماس با شما را دریافت کرده و با شما تماس حاصل کنند.

 

 

 

بخش بعدی که در طراحی سایت به صورت سوالات متداول یا پرسش و پاسخ نمایش داده می شود، شامل تمامی سوالاتی است که شما فکر می کنید برای کاربران ممکن است پیش بیاید. شما قادر خواهید بود این سوالات را مطرح و به تمامی آنها جواب دهید.

 

 

 

در قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum بخشی وجود دارد به نام نظرات مشتریان. کاربران در این قسمت بازخوردها و میزان رضایتمندی خودشان را از همکاری با شما اعلام می کنند. شما می توانید با مدیریت نظرات، بازخوردهای منطقی، مودبانه و صادقانه را به طور کامل در سایت شخصی خود نشر داده و به سایر کاربران نشان دهید.

 

 

 

آخرین بخش قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum مانند تمام قالب ها، بخش فوتر است. تمامی صفحات این قالب دارای بخش فوتر یکسان است. در این بخش مواردی همچون درباره من، تماس با من و سفارش کار یا پروژه نمایش داده می شود. کاربران با وارد کردن نام، ایمیل و متن پیام می توانند درخواست خود را ثبت کنند.

 

 

 

نکته 1: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 از قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum پرداختیم. لطفا قبل از خرید، سایر صفحات، قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html شخصی، رزومه و نمونه کار callum یک قالب html است، برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتواند این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری نیز وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.