جزئیات محصول

 معرفی و بررسی قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter

 

در این مقاله در نظر داریم تا شما را به یک قالب دیگر از قالب های موجود در سایت htmlforest.ir آشنا کنیم. قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter قالبی است که توسط تیم htmlforest ترجمه و در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است. این قالب در مورد آژانس های تبلیغاتی و خدمات متنوع آنهاست. البته همانند سایر قالب ها، شما می توانید بنا به نیاز و سلیقه خود این قالب برای انواع زمینه های شغلی دیگر نیز به کار ببرید. حال به بررسی صفحه اصلی قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter می پردازیم:

طراحی گرافیکی و رنگ بندی زیبای این قالب از نکات قابل توجهی است که ممکن است توجه کاربر را به سمت خود جلب کند. در حالت تاریک، ترکیب رنگ بندی سیاه و سبز جلوه خاصی را به قالب داده است. قسمت هایی که در قالب های دیگر هم معمولا با آن سر و کار داشتیم، خلاصه اطلاعات در قسمت بالایی و منوی اصلی در قسمت زیرین آن بود. البته تفاوتی که منوی اصلی این قالب با قالب های دیگر می تواند داشته باشد، این است که گزینه ثبت نظر مشتریان در منوی اصلی قرار گرفته است. این موضوع خود به نوعی میزان اعتبار و احترام بخشیدن را به کاربر نشان می دهد. اسلایدری متشکل از تصاویر با اندازه بزرگ و البته با کیفیت، متن خلاصه و گزینه های مورد نظر برای هدایت کاربر به صفحه مورد نظر قابل مشاهده است.

 

 

 

بخش بعدی که به ان می پردازیم بخش ویژگی های شغلی شماست. شما در این بخش از قالب html خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter قادر خواهید تا ویژگی های منحصر به فردی که در زمینه شغلی شما وجود دارد در اختیار کاربران قرار دهید. عنوان های تیتروار و یک متن خلاصه باعث می شود تا این قسمت بیش از پیش نزد کاربران جذاب و محبوب باشد.

 

 

 

درباره ما بخشی است که همواره در اکثر قالب ها وجود داشته و کلیاتی از زمینه شغلی، تجربیات و فعالیت های شما را به کاربر منتقل می کند. در این بخش از قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter شما شاهد نوارهای جذابی هستید که میزان و درصد کیفیت فعالیت ها را نشان می دهد. شما می توانید ویژگی های مهم کاری خود را در این بخش بیاورید و به هر یک از آنها به طور صادقانه امتیاز دهید. این بخش یک جلوه خاص در ذهن کاربران ایجاد می کند. پیشنهاد می کنیم این بخش جذاب را از دست ندهید.

 

 

 

بخش بعدی قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter بخش معرفی خدمات است. این بخش به طور بسیار مختصر و مفید نشاندهنده خدمات انجام شده توسط شما و تیم شماست. در چارچوب عناوین تیتروار خدمات خود را به کاربران معرفی کرده تا آنها بتوانند برای بررسی بیشتر به صفحات مورد نظر رفته و اطلاعات بیشتری کسب نمایند. گاهی اوقات مطالب بایستی از حالت طولانی و پیچیده بودن خارج شده و به سادگی مفهوم و منظور را به کاربران منتقل کند. این بخش از قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter دقیقا همین کار را برای شما انجام داده و خدمات شما را به راحتی به کاربران معرفی می کند.

 

 

 

بخش دیگر در قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter بخش چرا ما می باشد. شما در این بخش می توانید به طور کامل دلایل برتری و مزیت خدمات خود را نسبت به سایر رقبا به کاربران معرفی نمایید. این بخش یکی از بخش های مهم برای جذب کاربران در نظر گرفته می شود.

 

 

 

برای معرفی بهتر زمینه شغلی خود به کاربران، شما نیاز خواهید داشت تا نمونه کارها یا نمونه پروژه هایی که با موفقیت به اتمام رسانده اید، به آنها معرفی کنید. بخش بعدی از قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter دقیقا همین نیاز را برای شما برآورده کرده که شما در آن می توانید از نمونه کارهای خود با تصاویر با کیفیت و عناوین مختصر استفاده کنید.

 

 

 

بخش آمار سایت نیز یکی دیگر از بخش های مهم در قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter می باشد. در این کادر می توانید آمار مربوط به هر یک از فعالیت های مهمی که به نظرتان برای کاربران مهم است، ذکر کنید. پروژه های موفق، مشتریان رضایتمند، کاربران فعال، پروژه های در حال انجام و .... می تواند از این موارد باشد.

 

 

 

در قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter بخشی برای معرفی اعضای تیم شما وجود دارد. معرفی اعضای تیم، مدیران، متخصصان و کارشناسان می تواند اعتبار فعالیت شما را بالا برده و نوعی حس اطمینان به کاربران دهد. اما اگر احساس می کنید این بخش برای زمینه شغلی شما اضافی است، آنرا حذف کرده و از آن استفاده نکنید.

 

 

 

در بخش بعدی نیز قسمتی طراحی شده که شما می توانید همان بخش چرا ما و یا ویژگی ها و یا پیشنهادات ویژه زمینه شغلی خود را در آن قرار دهید. البته در این بخش خبری از توضیحات کامل نیست و همه چیز به صورت تیتروار و سریع ارائه می شود. اما این بخش می تواند دید خوبی به کاربران دهد.

 

 

 

نظریات مشتریان از دیگر بخش های قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter است که به طور متداول در اکثر سایت ها موجود است. نظر کاربران و بازخورد آنها به صورت یک اسلایدر جالب در حال نمایش است.

 

 

 

البته برای ثبت نظر در قسمت قبل، کاربران بایستی فُرم مورد نظر را تکمیل و آنرا ارسال نمایند تا به دست مدیر سایت برسد. در این قسمت کاربران با وارد کردن نام، ایمیل، لینک وب سایت خود و پیام مورد نظر، نظر خویش را ثبت خواهند کرد.

 

 

 

در هر زمینه شغلی به خصوص در زمینه آژانس های تبلیغاتی به روزرسانی و تکمیل اخبار و اطلاعات تازه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بخش وبلاگ بخشی مهم از قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter می باشد که شما را قادر خواهد کرد که کاربران را از مطالب، خبرها و دانستنی ها به روز در رشته کاری مورد نظر آگاه سازید.

 

 

 

در بخش انتهایی این قالب، شما می توانید نام برندها و یا شرکت هایی که با شما همکاری کرده اند، بیاورید. بخش فوتر نیز شامل آخرین اخبار، تماس با ما، درباره ما و عضویت در خبرنامه است.

 

 

 

نکته 1: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 از قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter پرداختیم. لطفا قبل از خرید، سایر صفحات، قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی gilter یک قالب html است، برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتواند این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری نیز وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.