جزئیات محصول

معرفی و بررسی قالب html هتل و گردشگری seaside

 

در این مقاله به بررسی یک قالب html در زمینه هتل، گردشگری و اقامتگاه توریستی می پردازیم. قالب htmlهتل و گردشگری seaside یک قالب بسیار زیبا، جذاب، کاربرپسند و البته متفاوت است. در صفحه اصلی این قالب، شما تنها یک اسلایدر زیبا به همراه لوگو را می بینید. در قالب html هتل و گردشگری seaside دیگر خبری از صفحه اصلی طولانی که با اشاره گر خود به بررسی آن بپردازید، نیست. شما در صفحه اصلی این قالب تنها قادر خواهید بود تصاویر با کیفیت و زیبای خود را از هتل و اقامتگاه توریستی خود بارگزاری نمایید. از آنجایی که صفحه اصلی این قالب را تنها همین اسلایدر تشکیل می دهید، بایستی در انتخاب تصاویر بسیار حساس بوده و بهترین تصاویر را برای این بخش استفاده کنید. زیرا که می توانید بیشترین جذب را در بین کاربران و علاقه مندان به گردشگری کند. بنابراین، اگر شما جز افرادی هستید که هتل و یا اقامتگاه های توریستی و بوم گردی دارید، به سادگی می توانید از این قالب استفاده کرده و مشتریان خود را جذب نمایید.

در سمت چپ این صفحه شما می توانید لینک شبکه های اجتماعی خود را وارد کنید. در سمت چپ صفحه اصلی در پایین، شما قادر خواهید بود اسلایدر را متوقف و یا دوباره ادامه به نمایش دهید. همچنین تعداد اسلایدرها قابل مشاهده است. در بخش بالایی و سمت چپ صفحه اصلی منوی اصلی سایت به صورتی کاملا متفاوت با مقیاس اکثر سایت ها نمایش داده شده است. با کلیک بر روی این قسمت (که به صورت سه خط موازی رسم شده است)، شما قادر خواهید بود تا منوی اصلی که شامل بخش هایی همچون درباره ما، اتاق ها، رزرو اتاق، وبلاگ و .... است، مشاهده فرموده و با کلیک بر روی هریک به صفحه مرتبط هدایت شوید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که در قالب html هتل و گردشگری seaside اگر شما بر روی منوی اصلی کلیک کنید و به قسمت خانه بروید، می توانید سایر امکاناتی را که می توانید در صفحه اصلی از آن برخوردار شوید، مشاهده نمایید.

 

 

 

قسمت دیگری که در قالب html هتل و گردشگری seaside وجود دارد قسمت درباره ما می باشد. با کلیک بر روی این منو، شما قادر خواهید بود تا هرگونه توضیحاتی که در مورد هتل، اقامتگاه، امکانات و .... مدنظر دارید، شرح دهید. همچنین، در انتهای این بخش شما می توانید ویژگی های هتل را از جمله رستوران، اتاق ها، استخر و ..... به طور کامل برای کاربران خود شرح دهید.

 

 

 




بخش بعدی قالب html هتل و گردشگری seaside بخشی با نام اتاق ها می باشد. در این بخش شما قادر خواهید نمایش متفاوتی از اتاق های هتل را به کاربران نشان دهید. به عنوان مثال، می توانید اتاق ها و جزئیات آنرا به صورت 2 ستونه و یا 3 ستونه نمایش دهید. همچنین، این امکان برای شما فراهم شده که حتی جزئیات اتاق را به طور جداگانه در چارچوب این بخش قرار دهید و کاربران را از تمامی جزئیات امکانات خود مطلع سازید. در این قسمت شما می توانید، لیست اتاق ها به همراه جزئیات و عکس آنها را وارد کنید. همچنین، تعداد اتاق های باقیمانده و قیمت رزرو هریک از اتاق ها نیز برای کاربران مشخص است.

 

 

 

بخش پیشنهادات ویژه از دیگر بخش های قالب html هتل و گردشگری seaside است. بخش آفرها در واقع امکانات و پیشنهادات تخفیف داری است که شما برای استفاده مشتریان از رستوران، سالن بدنسازی، استخر و ..... در نظر گرفته اید. این صفحه نیز با گرافیکی بسیار جذاب طراحی شده تا کاربران گرایش بیشتری به آن داشته باشند.

 

 

 

بخش بعدی قالب html هتل و گردشگری seaside بخش رزرو اتاق است. در این بخش کاربران قادر خواهند بود تا اتاق مورد علاقه رزرو نمایند و در تاریخ مورد نظر از آن استفاده کنند. بدین منظور در قالب html هتل و گردشگری seaside بخشی طراحی شده تا کاربران با وارد کردن اطلاعات لازم رزرو اتاق مورد نظر را به سادگی انجام دهند. در این بخش کاربران بایستی اطلاعاتی همچون تاریخ مورد نظر، تعداد تخت مورد نیاز، تعداد و نوع اتاق مورد نیاز، نام، ایمیل و شماره تماس خود را برای ثبت موفقیت آمیز رزرواسیون وارد کنند.

 

 

 

بخش وبلاگ نیز در منوی اصلی قالب html هتل و گردشگری seaside قرار دارد. شما قادر خواهید بود آخرین اخبار و مطالب مفیدی که در رابطه با هتل و مجموعه توریسی خود دارید، به اطلاع کاربران و مشتریان برسانید. هرگونه تخفیف ها، اطلاع رسانی ها، موارد مربوط به رزرواسیون، نمایش و معرفی هتل و ..... می تواند در این بخش قرار گیرد. بدون شک این بخش یکی از بخش های مهم برای کار شما خواهد بود.

 

 

 

گالری تصاویر بدون شک بخشی بسیار جذاب و مفید در قالب html هتل و گردشگری seaside محسوب می شود. در این بخش شما می توانید تصاویر با کیفیت و زیبای خود را از تمام جوانب هتل به صورت تایم لاین قرار دهید. این بخش یکی از بخش های مهم قالب شناخته می شود زیرا که می تواند کاربران را به سرعت جذب نماید. همواره مواردی چون گالری تصاویر و ویدئو برای کاربران جذاب تر از متن و اطلاعیه است. پیشنهاد می شود که تمرکز ویژه ای بر روی این قسمت داشته باشید.

 

 

 

بخش تماس با آخرین بخش قالب html هتل و گردشگری seaside می باشد. در این بخش شما قادر خواهید بود تا اطلاعات تماس و آدرس هتل را در اختیار مشتریان بگذارید. همچنین در پایین این بخش، کادری تعبیه شده تا مشتریان بتوانند نظرات خود را با وارد کردن نام، ایمیل و شماره همراه خود ارسال کنند. این نظرات نیز می تواند با مدیریت شما نمایش داده شود.

 

 

 

نکته 1: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 از قالب html هتل و گردشگری seaside پرداختیم. لطفا قبل از خرید، سایر صفحات قالب html هتل و گردشگری seaside را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html هتل و گردشگری seaside یک قالب html است، برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتواند این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری نیز وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.