جزئیات محصول

معرفی و بررسی قالب html فروشگاهی ekom

 

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی قالب htmlفروشگاهی ekom بپردازیم. این قالب یک قالب فروشگاهی است که به صورت پیش فرض به فروش ساعت و هدفون می پردازد. اما باید خاطرنشان کرد که شما می توانید از این قالب برای فروش سایر محصولات نیز بهره مند شوید و با تغییرات بسیار جزئی آنرا به حالت فروشگاهی مورد نظر خود تغییر دهید. قالب html فروشگاهی ekom یک قالب ساده در عین حال بسیار جذاب و جالب با محیطی کاربرپسند است که می تواند هر کاربری را در نگاه اول به خود جذب کند. قالب html فروشگاهی ekom دارای صفحات متعددی که دو صفحه اصلی را شامل می شود. در این مقاله به بررسی صفحه اصلی خرید هدفون می پردازیم.

بخش اصلی قالب html فروشگاهی ekom دارای یک اسلایدر دیدنی و جذاب است. شما بایستی تصاویر با کیفیت در ابعاد مناسب را برای قرار دادن در این صفحه انتخاب کنید. اگر دقت کنید تصاویر اسلایدر، تصاویر متحرک هستند. بدین معنی که با تکان دادن موس متوجه می شوید که تصاویر هم حرکت می کند که این ویژگی یک خصوصیت گرافیکی زیبا برای قالب html فروشگاهی ekom محسوب می شود. در گوشه سمت چپ علامتی وجود دارد که اگر آنرا کلیک کنید صفحه قالب به صورت تاریک نمایش داده می شود. برای برگرداندن آن به حالت روشن می توانید همین گزینه را تغییر دهید. جستجو، سبد خرید، ورود به حساب کاربری و منوی اصلی از ویژگی های موجود در نوار بالایی این قالب محسوب می شود.

 

 

 

در بخش بعدی قالب html فروشگاهی ekom یک کادر کوچک وجود دارد که شما می توانید ویژگی های مهم و نکات ضروری مرتبط با فروشگاه و یا محصولات خود را در آن قرار دهید. نکاتی که فکر میکنید می تواند به جذب کاربران و مشتریان بیشتری منجر شود.

  

 

بخش درباره ما بخش بعدی قالب html فروشگاهی ekom است که میخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. عنوان مناسب، خلاصه ای از تخفیف ها، محصولات و هر آن چیزی که به نظرتان برای کاربران می تواند اهمیت داشته باشد و آنها را تحت تاثیر قرار دهد، در این بخش شرح دهید. این بخش یک گرافیک بسیار جذاب نیز دارد که با بالا یا پایین آمدن در صفحه، این بخش به صورت متحرک در می آید و بسیار مشابه با انیمیشن های جذاب در قالب های پاورپوینت است.

 

 

 

 در بخش بعدی قالب html فروشگاهی ekom به محصولات داغ میرسیم. نام این بخش به دلخواه شما می تواند تغییر کند. به عنوان مثال، عناوین چون پیشنهادات ویژه، محصولات تخفیف دار و .... نیز می تواند در این بخش قرار گیرد.

 

 

 

در پایین همین بخش برندهای مختلفی که محصولات آنرا به فروش می رسانید، قرار می گیرد. این قسمت به اعتبار فروشگاه و محصولات شما اضافه خواهد کرد. البته اگر از این بخش یا سایر بخش ها بنا به سلیقه خود نمیخواهید استفاده کنید، می توانید به سادگی آنها را حذف کنید.

 

 

 

قسمت بعدی که در قالب html فروشگاهی ekom وجود دارد بخش مهم نظریات مشتریان است. مشتریان می توانند با وارد کردن نام، شغل و عکس خود، نظرات خودشان را در خصوص فروشگاه و کیفیت محصولات شما با سایر کاربران در میان بگذارند. البته لازم به ذکر است که مدیریت نظرات مشتریان در اختیار شماست.

 

 

 

در کادری کوچکی که در بخش بعدی قالب html فروشگاهی ekom قابل مشاهده است، شما را قادر می کند تا گزینه ها و امکانات منحصر به فردی را که برای مشتریان خود در نظر گرفته اید، شرح دهید. به عنوان مثال، پشتیبانی همه روزه، ارسال رایگان و ضمانت بازگشت کالا و مواردی از این قبیل می تواند در این بخش قرار گرفته و کاربران را تا حد زیادی ترغیب به خرید از فروشگاه شما نماید.

 

 

 

در بخش بعدی شما می توانید محصولاتی را که دارای تخفیف ویژه هستند به صورت بسیار زیبایی قرار دهید. این بخش از این لحاظ اهمیت دارد که کاربر را به سمت خود جذب کرده و از  محصولاتی که هر روز در فروشگاه شما دارای تخفیف هستند، مطلع می سازد. این بخش دارای گرافیک جذابی است و به صورت یک کادر جالب برای قرار دادن محصولات با تخفیف به کار می رود. پیشنهاد می شود که حتما این بخش را در اولویت های خود قرار دهید زیرا که می تواند به جذب مشتریان کمک قابل توجهی کند.

 

 

 

در قالب html فروشگاهی ekom بخشی وجود دارد که شما می توانید مشخصات محصولات خود را در آنجا قرار دهید. یک محصول منحصر به فرد را انتخاب کرده و آنرا در این کادر قرار دهید. مشخصات و ویژگی های آن محصول را به زیبایی و با گرافیک جذاب در این بخش شرح دهید و مشتریان را از امکانات و ویژگی های این محصول باخبر کنید. البته اگر به نظرتان این بخش، لزومی برای نمایش به کاربران ندارد، می توانید آنرا حذف کرده و از آن استفاده نکنید.

 

 

 

آخرین بخش قالب html فروشگاهی ekom بخش خبرنامه و مقالات یا به عبارتی همان وبلاگ است. همانطور که در اکثر سایت ها دیده می شود، بخش وبلاگ بخشی است که شما قادر خواهید بود در آن تمام اخبار، مقالات و دانستنی های مهم در رابطه با زمینه شغلی خود را در آن قرار داده و کاربران را از این اخبار مطلع سازید. بدون شک، قرار دادن اخبار و مطالب مفید یکی از راهکارهای جذب کاربران است. پیشنهاد می شود که بر روی این قسمت تمرکز خاصی داشته باشید.

 

 

 

همانند سایت های دیگر، بخش خبرنامه و فوتر نیز از دیگر بخش های قالب html فروشگاهی ekom است. شما می توانید با در اختیار داشتن ایمیل کاربران و مشتریان خود، آنها را از آخرین اخبار، به‌روزرسانی‌ها، تخفیف های ویژه محصولات آگاه سازید. بخش فوتر نیز دربرگیرنده مواردی همچون درباره ما، ارتبا با ما، اطلاعات سایت و حساب کاربری مشتریان است.

 

 

 

نکته 1: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 از قالب html فروشگاهی ekom پرداختیم. لطفا قبل از خرید، سایر صفحات قالب html فروشگاهی ekom را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html فروشگاهی ekom یک قالب html است، برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتواند این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری نیز وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.