جزئیات محصول

 بررسی قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy

در این مقاله به قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy می‌پردازیم. قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy یک قالب مناسب برای سالن های زیبایی و تمامی فروشگاه هایی است که در زمینه بانوان فعالیت می کنند.

اگر یک سالن زیبایی دارید و یا در زمینه فروش محصولات برای بانوان فعالیت می‌کنید، بهتر است از قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy استفاده کنید. زیرا قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy امکانات بسیار متنوعی را در زمینه معرفی خدمات، فعالیت ها و کلیه نمونه کارهایی که می توانید در یک سالن زیبایی قرار دهید، دارا می باشد. البته این قالب دارای صفحات متعددی برای فروشگاه با طرح بسیار زیبای می باشد که شما قادر خواهید بود تمامی محصولات خود را با گرافیک بسیار مناسب درون سایت خود قرار دهید. قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy دارای بیش از ۳۰ صفحه متعدد می باشد که دارای 3 صفحه اصلی است و صفحات دیگری همچون رزرو نوبت، پرسش و پاسخ، گالری تصاویر، خدمات، وبلاگ و سایر امکانات دیگر می باشد.

اکنون به بررسی صفحه اصلی شماره ۱ قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy می پردازیم. در صفحه اصلی این قالب یک اسلایدر بسیار جذابی قرار گرفته که نشانگر توضیحاتی در زمینه فعالیت ما می باشد. این توضیحات می‌تواند شامل یک عنوان، توضیحات و یک کادر برای شرح توضیحات در زمینه دلخواه ما باشد که با یک دکمه می تواند این توضیحات به صفحه مورد نیاز هدایت شود. اسلایدر قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy تمام صفحه می باشد پس بهتر است تصاویری را که در اسلایدر قرار میدهید تصاویر بسیار بزرگ و با کیفیت بالایی باشد تا این تصاویر به خوبی در سایت نمایش داده شود.

 

 

قسمت بعدی قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy بخش درباره ما می باشد. قسمت درباره ما معمولاً در بین تمامی سایت ها مشترک است و برای معرفی فعالیت های شما مورد استفاده قرار می گیرد. در بخش درباره ما شما می توانید یک توضیحات کامل در زمینه فعالیت خودتان قرار دهید. البته در قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy بخش دیگری درون قسمت درباره ما قرار دارد که می‌تواند سرفصل‌های مهمی را که مورد نیاز شماست، درون خود قرار دهد. پس بهتر است از بخش درباره مادر قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy به خوبی استفاده کنید.


 

 بخش بعدی قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy بخش معرفی خدمات می‌باشد معرفی خدمات در این قالب به سبک بسیار زیبایی به و به صورت دسته بندی شده معرفی می شود به طوری که در ابتدا دسته بندی خدمات ما قرار میگیرد و با کلیک بر روی هر دسته بندی، خدمات مربوط به آن دسته بندی نمایش داده می شود. این خدمات نیز به صورت یک عنوان، توضیحات، یک تصویر و حتی قیمت خدمات ما در نظر گرفته شده است. البته لازم به ذکر است که بگویم که شما می توانید این بخش را به صفحه دلخواه خودتان تغییر دهید. یعنی می‌توانید بخش قیمت را حذف نموده و یا حتی دسته بندی را از خدمات حذف کرده و به شکل دلخواه خودتان این خدمات را بچینید.


 

 

در میانه صفحه اصلی قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy اطلاعات آدرس، شماره تماس و ساعت کاری ما نمایش داده می شود. قرار دادن اطلاعات تماس در صفحه اصلی و در وسط آن به این معنی است که کاربران به راحتی می توانند به اطلاعات تماس شما دسترسی یافته و اگر سوال یا درخواستی داشتند به راحتی بتوانند با شما در تماس باشند. بدین منظور در قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy از این بخش در وسط صفحه اصلی استفاده شده است و این موضوع می‌تواند سهولت دسترسی راحت تری به اطلاعات تماس شما به کاربران بدهد.

 

 

حتی در قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy خدمات به صورت گالری نیز قرار گرفته است. بدین صورت که از بخش گالری خدمات، هم می توانید برای گالری نمونه کارها و هم برای معرفی خدمات خود استفاده کنید. در این نوع معرفی خدمات، تصاویر خدمات شما قرار گرفته و یک نوشته روی آنها قرار دارد که این نوشته توضیحات خدمات شما می باشد. با کلیک بر روی هر کدام و یا با رفتن نشانگر موس روی آنها بخش رزرو نوبت نیز فعال میشود.

 

 

بخش بعدی قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy بخش خبرنامه است. از خبرنامه برای اطلاع رسانی کاربران در زمینه خدمات و محصولات استفاده می شود. بدین منظور فقط کافی است که کاربران، نام نام خانوادگی و ایمیل خود را درون کادر مربوطه وارد نمایند. سپس ما قادر خواهیم بود خدمات و محصولات خود را به ایمیل کااربران ارسال کرده‌ و آنها را از این خدمات و محصولات مطلع سازیم.

 

 

دوباره در صفحه اصلی قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy شاهد معرفی خدمات با طرح و گرافیک دیگر هستیم. لازم به ذکر است که دلیل تکرار چندین باره یک نوع از خدمات این است که برنامه نویس بتواند با اختیار خود از هر سبک و استایلی که مدنظر خود است، استفاده نماید. این بخش خدمات در قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy با تصاویر کاملاً جذابی قرار گرفته که هر صفحه به ۳ تصویر تقسیم شده و با رفتن اشاره گر موس به روی هر کدام از این صفحات می توانیم وارد بخش جزئیات آن شویم. البته از این بخش نیز می توان برای گالری تصاویر یا معرفی نمونه کارها استفاده کرد.

 

 

دسته اخبار و پیشنهادات نیز در قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy وجود دارد که در این بخش کلیه اطلاع رسانی ها و مطالب مفیدی را که می‌تواند در زمینه کاری شما باشد، قرار می گیرد. البته در سمت چپ این بخش یک حالت نمایش ویدیو قرار دارد که شما می توانید یک فیلم را صرفا جهت معرفی فعالیتهای خود یا هر چیز دیگری که مد نظر شما بود قرار داده و یا حتی آن را حذف کنید.

 

 

در قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy بخش جذاب دیگری وجود دارد که معرف متخصصین ما میباشد. معنی متخصصین ما کسانی است که در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند. اگر حوزه فعالیت شما حوزه سالن زیبایی است، کلیه آرایشگران و مدیریت شامل متخصصین می باشد. البته شما می توانید به عنوان دیگری همچون تیم ما و یا هر عنوان دیگری که مدنظرتان بود برای این بخش استفاده کنید. در بخش متخصصین ما تصویر هریک از متخصصین به همراه شبکه‌های اجتماعی آنها قرار گرفته است. کاربران می‌توانند با مشاهده متخصصین با هر کدام از این متخصص که مد نظرشان بود ارتباط برقرار کنند.

 

 

و در انتهای صفحه اصلی قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy شاهد بخش آنچه مشتریان می گویند هستیم. در این بخش نظرات مشتریان در مورد حوزه فعالیت شما و کسب و کار شما نمایش داده می‌شود البته شما میتوانید در این بخش نظرات دلخواه خودتان را ثبت کنید. اما اگر می خواهید واقعا با مشتریان در ارتباط باشید، می توانید نظریات واقعی مشتریان را ثبت کنید. البته ثبت نظرات مشتریان با تایید شما انجام می شود.

 

 

و در انتها بخش فیلتر قابل مشاهده است. بخش فوتر نیز برای استفاده لینک های سریع و اطلاعات درباره ما می باشد. همچنین می توانید شبکه های اجتماعی خود را نیز در این بخش معرفی کنید.

 

 

نکته: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy پرداختیم. لطفا قبل از خرید سایر صفحات قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html سالن زیبایی، فروشگاهی wofy یک قالب html است برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتوانید این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.