جزئیات محصول

 بررسی قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol


در این مقاله قصد داریم تا شما را به یک قالب
html بسیار حرفه ای و جذاب آشنا کنیم که در رابطه با فعالیت های مربوط به آژانس های تبلیغاتی است. قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol یک قالب بسیار زیبا، جذاب و کاربرپسند بوده که می توان از آن برای کارهایی در زمینه تبلیغات، آنالیز بازار، تحقیق و تحلیل رقبا، بازاریابی، برندسازی و .... استفاده کرد. البته برنامه نویس با سلیقه خود می تواند از این قالب در زمینه های دیگری نیز بهره جوید که این موضوع به سلیقه و خواست خود او باز می گردد.

در این مقاله، به بررسی صفحه اصلی قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol دارای بیش از 20 صفحه می باشد که 4 صفحه آن، صفحات اصلی قالب هستند. اگر میخواهید در زمینه یک آژانس تبلیغاتی فعالیت کنید، پیشنهاد میکنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و در صورت تمایل از قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol استفاده کنید.

در ابتدای صفحه اصلی قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol یک نوار بسیار کوچک سیاه رنگی موجود است که شامل مواردی همچون آدرس، شبکه‌های اجتماعی، جستجو و زبان سایت می باشد. در زیر این نوار لوگوی کار شما و قسمت فهرست یا منوی سایت قرار می گیرد. همانطور که در منوی قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol قابل مشاهده است، مواردی همچون خدمات، وبلاگ، درباره ما و .... در این منو وجود دارد و در انتهای آن اطلاعات تماس قرار می گیرد. در ابتدای این قالب یک اسلایدر بسیار جالب قرار گرفته که شما قادر خواهید بود تصاویر مناسب و با کیفیت مرتبط با زمینه شغلی را در آنجا قرار داده و زیر هریک عنوانی بنویسید.

 

 

 

در زیر این بخش یک منوی زیبا و تکی از فعالیت های مورد نظر برای زمینه شغلی شما آمده است که شما را قادر خواهد کرد موارد و خدمات مهم مرتبط با شغل خود را در آنجا وارد کرده و کاربر را به شدت جذب سایت خود نمایید.

 

 

 

بخش بعدی قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol بخشی با عنوان درباره ما می باشد. همانطور که از نام این بخش مشخص است، شما می توانید در مورد زمینه شغلی و حرفه خود مطالب مفید گذاشته و رزومه، نمونه کارها و تحصیلات مرتبط و به طور کلی هر چیزی را که مناسب برای این بخش می دانید، قرار دهید.

 

 

 

قسمت بعدی که در قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol قابل مشاهده است، پیشنهادات و توصیه‌های حرفه‌ای و تخصصی است که شما به کاربران و مشتریان خود ارائه می‌دهید. به عنوان مثال، مواردی همچون شیوه های نوین توسعه وب، توسعه و تحلیل صفحات، بازاریابی و برندسازی حرفه ای و .... از جمله این خدمات می باشد.

 

 

 

بخش جذاب دیگری که در قالب html خدماتی، شرکتی آژانس تبلیغاتی ajol وجود دارد، قسمت تایم لاینی است که در آن به دلخواه قادر خواهید بود، موارد برجسته خدماتی، تجربی و سابقه ای خود را در آن قرار دهید. به عنوان مثال، شما می توانید یک راهکار جذاب برای سرعت بخشیدن و گسترش کسب و کار مشتریان به طور کلی ارائه دهید و همانطور که واضح است در همین بخش یک دکمه با عنوان مشاوره بگیرید وجود دارد که کاربر را به صفحه مورد نظر راهنمایی کرده و می تواند از مطلب شما به طور کامل استفاده کند. این بخش می تواند در جذب کاربران و مشتریان تازه وارد بسیار موثر و مفید باشد.

 

 

 

بخش مهم چرا ما بخشی است که در اکثر قالب های html قابل مشاهده است. قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما در این بخش می توانید به موارد مهمی که خدمات و مزایای فعالیت شما را از سایر رقبا مجزا می کند برای کاربران و مشتریان خود توضیح داده و آنها را ترغیب به استفاده از خدمات خود کنید.

 

 

 

در پایین این بخش، بخش آمار از قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol وجود دارد. پر واضح است که این بخش یک آمار کلی از فعالیت ها، پروژه ها، سوابق و ..... را به کاربران ارائه میدهد. شما در این بخش قادر خواهید بود تا مهمترین عناصر مرتبط با فعالیت شغلی خود را به صورت عدد و رقم به کاربران معرفی کنید. به طور مثال، از مواردی همچون سوابق تجربی، گواهینامه های ارشد، مشتریان و تخفیف های ویژه در این قسمت بهره مند شوید.

 

 

 

پس از این بخش، شما بخش نمونه فعالیت ها را در قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol مشاهده می کنید. همانطور که از نام این قسمت مشخص است، شما قادر خواهید بود پروژه ها و فعالیت هایی را که تاکنون برای مشتریان و کاربران پیشین انجام داده اید به عنوان رزومه و نمونه کار برای کاربران آینده معرفی نمایید.

 

 

 

کادر بعدی در قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol کادری با عنوان تیم ما یا متخصصین ماست. در این قسمت شما قادر خواهید بود که دست اندرکاران و تیم خود را که متشکل از تمام افرادی هستند که در زمینه شغلی شما فعالیت دارند، معرفی کرده و نام و عنوان شغلی آنها را به کاربران ارائه دهید. لازم به ذکر است که شاید شما بنا به سلیقه و علاقه خود تمایلی به استفاده از این قسمت و یا سایر قسمت های قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol نداشته باشید، در این صورت به راحتی می توانید بخش های مورد نظر را حذف کرده و از آنها استفاده نکنید.

 

 

 

بخش بعدی قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol بخش کاربرپسند نظرات مشتری است. شما می توانید در این بخش نظرات مشتریان خود را قرار دهید. البته این نظرات می تواند با مدیریت و تحت نظارت شما باشد و از فیلتر شما عبور کند. در کادر کناری این بخش، سوالات متداول مطرح می شود. شما قادر خواهید مهمترین سوالاتی که ممکن است برای کاربران شما در زمینه فعالیت تان پیش بیاید، در اینجا وارد کنید. به عنوان مثال، مدت زمان جواب دهی تبلیغات، میزان هزینه برای گسترش و تبلیغ کسب و کار و .... می تواند از مواردی باشد که در این زمینه به کار می گیرید.

 

 

 

بخش آخر قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol بخشی با عنوان اخبار و مقالات یا همان وبلاگ می باشد. در این بخش شما می توانید مهمترین مقالات و اخباری که در حوزه تبلیغات، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ و یا هر زمینه شغلی است قرار دهید. عنوان، خلاصه مطلب و تاریخ درج خبر از مهمترین ویژگی های این قسمت هستند.

 

 

 

در انتهای قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol بخش فوتر می آید. این بخش شامل مواردی همچون درباره ما، لینک های سریع، اطلاعات تماس و حق کپی رایت می باشد.

 

 

 

نکته: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol پرداختیم. لطفا قبل از خرید سایر صفحات قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html شرکتی، خدماتی آژانس تبلیغاتی ajol یک قالب html است برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتواند این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری نیز وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.