جزئیات محصول

 بررسی قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik

 

در ادامه بررسی قالب های html در سایت htmlforest.ir، به معرفی ویژگی ها و امکانات قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik می پردازیم. اگر شما یک شرکت ساختمانی دارید و یا می خواهید در زمینه ساخت و ساز فعالیت داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از این قالب برای شروع و گسترش زمینه شغلی خود استفاده کنید.

قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik یک قالب بسیار کاربرپسند، با طراحی گرافیک بسیار با کیفیت است که برای مشاغلی همچون شرکت های ساختمانی کاربرد دارد. البته برنامه نویس می تواند به دلخواه خود حوزه شغلی مورد نظر را تغییر داده و بخش های متفاوت قالب را با توجه به زمینه شغلی مد نظر خود اصلاح و یا قسمت هایی از آنرا حذف کند. قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik تقریبا دارای 20 صفحه است. سه صفحه آن مربوط به سه صفحه اصلی یا به اصطلاح خانه می باشد. در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با خانه شماره 1 از قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik آشنا کنیم.

خانه شماره 1 در ابتدا دارای یک منوی مفید است که اطلاعات تماس شامل آدرس، ایمیل و شماره تماس در آن درج می شود. در زیر این منو، فهرست سایت قرار می گیرد که شامل گزینه هایی همچون خانه، درباره ما، خدمات، وبلاگ و تماس با ما می باشد. شما قار خواهید بود در این فهرست زبان مورد نظر سایت را تغییر دهید و یا عبارت مورد نظر خود را جستجو و همینطور نظر خود را ارسال نمایید. در زیر این منو، شما می توانید تصاویر با کیفیت و مرتبط با زمینه ساخت و ساز را قرار داده و روی آن توضیحاتی در مورد خدمات خود به مشتریان ارائه دهید.

 

 

 

قسمت بعدی قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik در مورد بخش درباره ما می باشد. این بخش مشخصا در مورد زمینه شغلی شما، میزان تحصیلات مرتبط، سوابق کاری، پروژه های انجام شده و به طور کلی هرچیزی که در مورد شما می تواند اطلاعاتی خوبی به کاربران دهد، است. شما می توانید این بخش را با تصاویر با کیفیت از پروژه های در حال ساخت و یا پروژه های ساخته شده تزئین نمایید.

 

 

 

در زیر این قسمت، قسمتی با عنوان معرفی خدمات در قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik قابل مشاهده است. در این قسمت که به طور شکیلی طراحی شده، شما می توانید در ابتدا توضیح کلی در مورد خدمات خود ارائه داده و سپس در اسلایدر کناری آن به طور جزئی خدمات خود را معرفی نمایید. به عنوان مثال، طراحی، ساخت، طراحی داخلی و .... می تواند از گزینه هایی باشد که در اینجا قرار می گیرد. همچنین به صورت خلاصه می توانید این خدمات را شرح دهید.

 

 

 

در قسمت بعدی از قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik، شما می توانید کلیات روند انجام پروژه ها را به زبان ساده به کاربران توضیح داده و آنها را جذب نمایید. حتی قادر خواهید بود یک ویدئو از پروژه های خود آپلود کرده و به کاربران ارائه دهید. به نظر می رسد که این بخش می تواند تاثیر خوبی بر روی کاربران داشته باشد. البته لازم به ذکر است که اگر احساس می کنید این قسمت برای کار شما مناسب نیست، می توانید این بخش را حذف کرده و از آن استفاده نکنید. اما اگر به عنوان یک پیشنهاد از ما قبول می کنید، این قسمت را به طور ویژه شرح داده و به آن اهمیت دهید.

 

 

 

قسمت مهم دیگری که در قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik موجود است، قسمت نمونه کارها و یا در واقع همان پروژه هایی است که شما قبلا آنها را با موفقیت به اتمام رسانده اید و یا در حال تکمیل آن هستید. شما می توانید تصاویر با کیفیت از پروژه ها، ساختمان ها و برج های خود را در اینجا قرار داده و کاربران را ترغیب به شروع همکاری با خود نمایید.

 

 

 

و اما بخش بعدی قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik بخش معرفی اعضای تیم است. در این بخش شما قادر خواهید بود تا تمام مهندسین، معماران و حتی کارگران مجرب خود را با ذکر سمت و سابقه و معرفی آنها وارد نمایید. این بخش یک بخش نو در سایت های با زبان فارسی است. اگر فکر می کنید این بخش در زمینه شغلی شما سود موثری ندارد می توانید اقدام به حذف آن نمایید. اما اگر تمایل به استفاده از آن دارید، می تواند به شفافیت و اعتماد کاربران به تخصص شما به صورت فزاینده ای بیفزاید.

 

 

 

قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik هم مانند اکثر قالب ها از بخش نظرات مشتریان برخوردار است. در این قسمت شما میتوانید با مدیریت نظرات، ذهنیت و احساس مشتریان و کاربران خود را نسبت به زمینه شغلی و فعالیت و مهارت خود سنجیده و آنرا به سایر کاربران جدیدالورود نشان دهید.

 

 

 

بخش بعدی قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik بخش اخبار و وبلاگ است. شما می توانید هرگونه اخبار و یا مقاله ای که به نظر خودتان برای کاربران مفید خواهد بود، در این بخش قرار دهید. اخباری همچون تغییر قیمت مصالح، عقد قراردادهای جدید، میزان پیشرفت پروژه ها و ..... و یا مقالاتی در مورد نحوه چگونگی ساخت، مصالح مورد نیاز، مقاومت مصالح و ..... می تواند کمک قابل توجهی به دیده شدن سایت شما کند.

 

 

 

در بخش بعدی می توانید شرکت هایی را که با آنها همکاری داشته اید و یا با آنها در برخی پروژه ها سهیم هستید، لیست کنید.

 

 

 

بخش بعدی قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik بخش جالب خبرنامه است. در این بخش شما از مشتریان می خواهید تا ایمیل خود را وارد کرده تا آخرین اخبار، مقالات و اطلاعات در زمینه شغلی و فعالیت های شما مطلع شوند.

 

 

 

بخش انتهایی قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik نیز مانند سایر سایت ها، بخش فوتر است که در میان تمام صفحات قالب مشترک است. در این بخش شما مواردی همچون درباره ما، لینک شبکه های اجتماعی، لینک های سریع، اخبار و مقالات، آدرس، تلفن و ایمیل شرکت را در نمایش خواهید داد.

 

 

 

نکته: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik پرداختیم. لطفا قبل از خرید، سایر صفحات قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی قالب html شرکتی، ساخت و ساز constik یک قالب html است برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتواند این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری نیز وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.