جزئیات محصول

بررسی قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel


قالب
html هاستینگ و فروش دامنه Durel یک قالب اختصاصی برای شرکت های هاستینگ و فروش دامنه می باشد. به عبارتی کلی شرکت هایی که در زمینه فروش هاست و خدمات مربوط به آن و همینطور فروش دامنه فعالیت می‌کنند، می‌توانند از قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel برای سایت خودشان استفاده کنند. زیرا در قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel کلیه صفات معرفی هاست با دسته بندی های مختلف، معرفی دامنه ها به سبک های بسیار زیبا و مختلفی قرار گرفته است تا کاربران بتوانند از سبک مورد علاقه خودشان برای معرفی هاست هایی که به فروش گذاشته اند، استفاده کنند. قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel ویژن از ۴۰ صفحه مختلف با کارایی های متفاوت تشکیل شده است که 3 صفحه آن را صفحات اصلی تشکیل داده‌است و بقیه صفحات در زمینه معرفی هاست ها، دامنه ها، وبلاگ و سایر موارد مورد استفاده قرار گرفته است در این بخش به بررسی صفحه اول شماره یک قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel می پردازیم.

در بخش اول صفحه اصلی قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel یک صفحه ثابت با توضیحات دلخواه و یک عکس متحرک وجود دارد. این توضیحات صرفا بابت معرفی ویژگی های مهمی که در سایت ارائه می دهیم، است. این ویژگی ها می توانند شامل معرفی هاست و یا نحوه خرید دامنه باشد.

 

 

 

بخش بعدی قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel شامل معرفی خدمات ما می باشد که به صورت پیش فرض این خدمات شامل معرفی هاست هایی که در اختیار کاربران قرار میدهیم، است. این مورد به طور مثال شامل مواردی همچون هاست اختصاصی، هاست اشتراکی، هاست وردپرس، هاست ابری و سایر موارد می باشد.

 

 

 

بخش بعدی قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel بخش جدول تعرفه هاست. جدول تعرفه ها در سایت های هاستینگ برای تعرفه‌های هاست ها در نظر گرفته میشود که به طور مثال هر هاست چه ویژگی هایی دارد و آیا فروش این هاست به صورت ماهیانه است یا سالیانه. کاربران با توجه به ویژگی های هر هاست می توانند هاست مورد نظر خودشان را خریداری نموده و فعالیت خودشان را شروع کنند.

 

 

 

قسمت بعدی قالب html فروش دامنه و هاستینگ Durel جستجوی دامنه می باشد. در بخش جستجوی دامنه همانند سایت های دیگری که در زمینه فروش دامنه فعالیت می کنند، در ابتدا یک توضیح کلی و سپس تعرفه انواع پسوند های دامنه قرار گرفته و در یک کادر جستجو، کاربران می توانند نام دامنه با پسوند دلخواه شان را وارد کرده و دامنه مورد نیاز خودشان را بعد از جستجو خریداری نمایند.

 

 

 

در قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel بخش چرا ما نیز وجود دارد که در چرا ما باید ویژگی های منحصر به فرد خودمان که در زمینه فروش هاست و یا دامنه می باشد، در اختیار کاربران قرار دهیم که این ویژگی های مهم می‌تواند شامل مواردی مانند امنیت هاست، تعداد پایگاه داده، تعداد وب سایتی که می تواند در آنها مورد استفاده قرار گیرد و غیره باشد. بخش چرا ما در تمامی سایت هایی که در زمینه فروش هاست فعالیت می کنند استفاده شده است.

 

 

 

بخش بعدی بخش برندهای می باشد که ما از آنها هاست خریداری کرده ایم. برندهای معروف در زمینه هاستینگ مواردی همچون سی پنل، دایرکت ادمین و سایر موارد می باشد.

 

 

 

همانند قالب های دیگر نیز در قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel بخش نظریات مشتریان وجود دارد. از بخش نظریات مشتریان میتوانید نظرات کاربران را گرفته و در سایت ثبت نمایید. نظراتی که کاربران در زمینه هاست های شما و یا حتی دامنه و یا حتی در زمینه کیفیت خدمات رسانی شما و پشتیبانی داده اند، را میتوانید در این بخش مورد نمایش قرار دهید تا کاربران دیگر با مشاهده این نظریات به درجه نحوه خدمت رسانی و نوع کیفیت هاستینگ شما دست یابد.

 

 

 

بخش بعدی قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel بخش پرسش و پاسخ می باشد که با عنوان هرگونه سوالی دارید از ما بپرسید قرار گرفته است. این بخش معمولاً جلوه راهنمایی به کاربر را دارد زیرا تمامی سوال ها و پاسخ هایی که داده شده را به صورت پیش فرض خود شما قرار داده ایم تا کاربران را در زمینه ارائه خدمات و فروش محصولات خودتان راهنمایی کرده باشید. به عبارتی هر گونه سوالی که احتمالاً در ذهن کاربر به وجود خواهد آمد را از پیش در این بخش تعریف کرده و پاسخ آن را قرار داده اید.

 

 

 

بخش بعدی در قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel بخش وبلاگ است که مانند سایت های دیگر وجود دارد. در بخش وبلاگ شما اطلاع رسانی هایی را که در زمینه ارائه خدماتتان و یا حتی اخبار روز در زمینه کاری که انجام می دهید، می توانید قرار دهید. به عنوان مثال اگر قرار است هاستینگ شما به مدت کوتاهی قطع شده و یا سرور خودتان را عوض کنید، میتوانید در این بخش به کاربرانتان اطلاع رسانی نمایید تا در جریان اتفاقاتی که در نحوه خدمات شما پیش آمده یا قرار است در آینده پیش بیاید، بیوفتند.

 

 

 

و در آخر یخش فوتر قرار گرفته که در آن توضیحاتی در زمینه هاستینگ خودتان بعلاوه اطلاعات تماس و لینک های مرتبط را قرار میدهید صفحات دیگر این قالب شامل معرفی انواع هاست، انواع خرید دامنه و امکانات دیگر می باشد که پیشنهاد می کنم حتماً آنها را مشاهده فرمایید.

 

 

 

نکته: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel پرداختیم. لطفا قبل از خرید سایر صفحات قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html هاستینگ و فروش دامنه Durel یک قالب html است برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتواند این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری نیز وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.