جزئیات محصول

بررسی قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo


قالب
html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo برای معرفی اپلیکیشن طراحی شده توسط شما می باشد. به عبارتی اگر اپلیکیشن طراحی کرده اید و می خواهید آن را به کاربران فعال در زمینه سایت معرفی کنید می‌توانید از قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo استفاده کنید زیرا در این قالب شما می توانید تمامی صفحات اپلیکیشن را به صورت اسکرین شات و یا حتی توضیح تک به تک قرار دهید

دلیل استفاده از صفحه معرفی برای اپلیکیشن این است که کاربران قبل از آنکه اپلیکیشن را نصب نمایند، بتوانند تمام صفحات اپلیکیشن را مشاهده کرده و از کیفیت و کارایی اپلیکیشن اطلاعات داشته باشند. زیرا معمولاً کاربران تمایل به نصب اپلیکیشن ندارند پس به همین دلیل شما با نصب و طراحی یک صفحه لندینگ معرفی اپلیکیشن می‌توانید این توضیحات را به کاربران در زمینه اپلیکیشن خودتان ارائه نمایید.

حال به بررسی صفحه اول قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo می پردازیم در بالای صفحه یک بخش کلی و یک نمای کلی از معرفی اپلیکیشن وجود دارد که در این بخش یک تصویر بسیار مرتبط با اپلیکیشن و توضیحاتی در زمینه اپلیکیشن قرار می گیرد. در پایین آن لینک دانلودی که کاربران می توانند آن اپلیکیشن را دانلود کنند قرار گرفته است.

 

 

در قسمت بعدی از یک بخش آماری برای مشاهده تعداد دانلود اپلیکیشن، تعداد نظرات و سایر مواردی که مد نظر شماست، می تواند قرار گیرد. این بخش می‌تواند جلوه اعتباری به اپلیکیشن شما بدهد زیرا کاربران مشاهده میکنند که چند نفر تاکنون این اپلیکیشن را دانلود کرده و نصب کرده اند.

 

 

دوباره در قسمت بعدی قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo ما شاهد بخش درباره ما هستیم. تفاوت این بخش نسبت به بخش اولیه که در بالا توضیح داده شد، این است که در این بخش می توانید توضیحات کامل تری نسبت به اپلیکیشن خودتان قرار دهید و کاملاً اپلیکیشن خودتان را شرح داده و کاربران را با نحوه خدمات رسانی این اپلیکیشن آگاه سازید.

 

 

بخش بعدی قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo بخش ویژگی‌های جذاب می‌باشد. از این بخش برای معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد در اپلیکیشن خودتان می توانید استفاده کنید. معرفی ویژگی ها در اپلیکیشن می توانند کاربران را کاملاً متوجه امکانات اپلیکیشن شما بکند.

قالبی که یک صفحه لندینگ می باشد و به عبارتی یک سایت کاملاً تک صفحه است به عبارتی شما فقط در یک صفحه کلیه توضیحات اپلیکیشن تان را قرار میدهید.

 

 

در قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo بخش مهم اسکرین شات ها وجود دارد. در این بخش شما اسکرین شات تمامی صفحات اپلیکیشن خودتان را گرفته و در این بخش قرار میدهید. بدین منظور که کاربران می توانند نمای کلی اپلیکیشن شما را صفحه به صفحه در این بخش مشاهده نموده و به عبارتی شبیه ساز نصب اپلیکیشن را در سیستم عامل موبایل خودشان داشته باشند

 

 

در قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo بخش نظریات مشتریان نیز وجود دارد. منظور از نظریات مشتریان نظریات کاربرانی است که در گذشته این اپلیکیشن را نصب کرده و با آن کار کرده‌اند. البته شما می توانید این نظریات را به صورت دمو و به خواست خودتان وارد نمایید.

 

 

بخش بعدی قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo دوباره بخش اطلاع رسانی می باشد که در این بخش می توانید یک صفحه از اپلیکیشن خودتان را به همراه توضیحات دلخواه خود نسبت به اپلیکیشن قرار دهید.

استفاده چندین باره از توضیحات بدین منظور است که شما بتوانید اپلیکیشن خودتان را به صورت کامل توضیح دهید البته شما می توانید بخش هایی که مدنظرتان نیست را حذف کرده و یا حتی اضافه کنید.

 

 

بخش بعدی قالب html معرفی اپلیکیشن colugo بخش جدول تعرفه ها می باشد. از جدول تعرفه ها معمولاً برای خدماتی استفاده می‌شود که اشتراکی بوده و به ازای فروش اشتراک، هزینه دریافت می‌شود. البته اگر شما صرفا جهت معرفی اپلیکیشن از  قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo استفاده می کنید، نیازی به استفاده از جدول طرح اشتراکی نیست و می‌تواند این بخش را حذف کنید. اما اگر اپلیکیشن شما شامل موارد اشتراکی و دریافت هزینه از کاربر می باشد استفاده از این بخش گزینه مناسبی برای سایت شماست.

 

 

در قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo بخش پرسش و پاسخ نیز وجود دارد. در بخش پرسش و پاسخ هر گونه سوال محتملی که احتمال دارد کاربران در زمینه اپلیکیشن از شما بپرسند و یا نیاز به راهنمایی داشته باشند، به صورت پیش فرض در این بخش قرار می دهید تا کاربران اطلاعات لازمی را که مورد نیازشان است، به دست آورد.

 

 

در قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo بخش تیم ما به عنوان مهارت های ما قرار گرفته است که منظور، همان بخش تیم میباشد و کلیه کسانی را که در زمینه تولید و مدیریت این اپلیکیشن فعالیت می‌کنند، میتوانید در این بخش معرفی کنید. البته اگر احساس می کنید به این بخش نیاز ندارید، می‌توانید آن را حذف نموده و از آن استفاده ننمایید.

 

 

دوباره در قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo وارد صفحه ای می شویم که لینک دانلود اپلیکیشن را در گوگل پلی و یا اپل استور نشان می‌دهد و کاربران را برای دانلود اپلیکیشن هدایت می کند.

 

 

در قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo بخش وبلاگ نیز وجود دارد که می توانید اطلاعاتی در زمینه اپلیکیشن ارائه دهید. البته بخش وبلاگ به صورت صفحه ای جداگانه قرار گرفته است و در آن بخش می‌توانید بینهایت اطلاع رسانی لازم را قرار دهید. استفاده از این بخش به دلخواه خودتان می باشد و اگر نیاز به اطلاع رسانی های متعددی در آینده نخواهید داشت، می توانید از این بخش استفاده نکنید.

 

 

در انتهای قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo بخش تماس با ما وجود دارد که هم اطلاعات تماس شما قرار گرفته و هم کادری برای ارتباط کاربران با شما در نظر گرفته شده است که کاربران به وسیله این کادر می‌توانند به شما پیام ارسال نمایند.

 

 

و در آخر بخش خبرنامه و  فوتر سایت قرار گرفته است که از بخش خبر نامه برای اطلاع رسانی به کاربرانی که ایمیل خودشان را وارد کرده اند، استفاده می شود و در بخش فوتر نیز یک اطلاعات درباره شما، لینک های مفید و دانلود اپلیکیشن در گوگل پلی و اپ استور قرار گرفته و همچنین می توانید شبکه های اجتماعی خودتان را نیز معرفی کنید.

 


نکته: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo پرداختیم. لطفا قبل از خرید سایر صفحات قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html لندینگ پیج معرفی اپلیکیشن colugo یک قالب html است برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتوانید این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.