جزئیات محصول

 

بررسی قالب html رستواران و فست فود restant

 

در این مقاله به بررسی قالب html رستواران و فست فود restant خواهیم پرداخت. این قالب برای رستوران ها و فست فودها بسیار مناسب است. تمامی طرح هایی که در قالب html رستواران و فست فود restant استفاده شده بسیار فانتزی و جذاب است. اگر قصد طراحی سایت رستوران و یا فست فود را داریم، پیشنهاد می شود از قالب html رستواران و فست فود restant استفاده نمایید.

قالب html رستواران و فست فود restant  بیش از 25 صفحه متعدد دارد که به بررسی صفحه اصلی پیش فرض این قالب می پردازیم.

در ابتدای این قالب، یک اسلایدر بسیار جذاب برای معرفی غذاهای ویژه رستوران و یا فست فود قرار گرفته است. البته می توانید از این بخش برای معرفی امکانات دیگر نیز استفاده کنید اما استفاده برای غذاهای ویژه می تواند بهترین انتخاب برای یک رستوران باشد زیرا توضیحات کامل دیگری نیز همراه با تصویر غذا به کاربران می دهد که باعث می شود کاربران اطلاعات دقیقی نسبت به غذاهای شما داشته باشند.

 


 

قسمت بعدی قالب html رستواران و فست فود restant بخش دسته بندی غذاهای رستوران و یا فست فود می باشد. البته اگر نیاز به دسته بندی کردن منوی غذایی خود ندارید میتوانید از این بخش استفاده نکنید. اما بهتر است به خاطر نظم بخشیدن به منوی غذایی خودتان حتما غذاهای خود را دسته بندی کرده و با نظم مناسبی در اختیار کاربران قرار دهید. زیرا با وجود دسته بندی، کاربران بسیار سریعتر می توانند به خواسته های خودشان دسترسی داشته باشند.

 


 

در قالب html رستواران و فست فود restant بخش معرفی خدمات نیز قرار گرفته است که اصولا خدماتی را که مورد نیاز باشد در این بخش معرفی می نماید. حال، شاید سوال پیش بیاید که در یک رستوران یا فست فود چه خدماتی می تواند وجود داشته باشد و فقط معرفی غذاها کافی است. لازم به ذکر است که بدانید شما اجبار به استفاده از تمامی بخش های قالب html رستواران و فست فود restant نیستید و می توانید بخش هایی که مورد نیازتان نیست را حذف کنید. اگر تمایل به استفاده از بخش خدمات نداشتید، می توانید آنرا حذف نمایید و یا خدماتی همچون ارسال رایگان غذا، تخفیف های غذایی و غیره معرفی نمایید.

 


 

بخش دیگر قالب html رستواران و فست فود restant بخش معرفی درباره ما می باشد. از درباره ما نیز می توانید برای معرفی خودتان و تجربه کاری خود استفاده نمایید و کاربران نسبت به فعالیتهایی که انجام میدهید آگاه سازید. استفاده از بخش درباره ما می تواند یک ذهنیت خوبی به کاربران نسبت به شما و شغل شما دهد.

 


 

در صفحه اصلی قالب html فست فود restant بخش معرفی محصولات نیز قرار گرفته است. منظور از محصولات همان منوی غذایی است که شما ارائه می دهید. البته اگر محصول خاصی به جز منوی غذایی خود را میخواهید قرار دهید، می توانید از این بخش برای معرفی آن محصولات استفاده نمایید. در این نوع نمایش، محصولات هم به صورت دسته بندی شده و هم به صورت ترتیبی قرار گرفته اند و کاربر می تواند با انتخاب هر نوع دسته بندی، لیست غذایی آن دسته بندی را به صورت لیست گونه مشاهده نماید.

 

 

البته بخش دیگری نیز در قالب html رستواران و فست فود restant وجود دارد که محصولات را به صورت دسته بندی ویژه قرار داده است. به طور مثال، می توان گفت از بخش دسته بندی ویژه می توانید برای معرفی محصولات ویژه ای که جداگانه تمایل به ارائه آنها هستید، استفاده نمایید و یا اینکه از استفاده این بخش صرف نظر کرده و آنرا حذف کنید.

 


 

در قالب html رستواران و فست فود restant یک بخش بسیار جذاب برای رزرو میز و یا سفارش غذا نیز وجود دارد که با توجه به خواسته شما اگر تمایل داشتید می توانید از این بخش برای رزرو میز استفاده نمایید و یا اگر شرایط حضور مشتری را نداشتید قادر خواهید از این بخش برای رزرو غذا استفاده نمایید و غذای کاربر را به آنها ارسال کنید.

 


 

بخش بعدی قالب html رستواران و فست فود restant بخش معرفی آشپزان ویژه می باشد. البته شما می توانید به جز آشپزان کلیه افرادی که در رستوران و یا فست فود شما فعالیت می نمایند را معرفی نمایید. و حتی اگر تمایل به معرفی اعضای رستوران خود ندارید می توانید کلا این بخش را حذف نمایید.

 


 

جالب است بدانید که در قالب html رستواران و فست فود restant بخش بسیار جذابی برای نظریات مشتریان با یک گرافیک بی نظیر قرار گرفته است و مشتریان می توانند نظریات خودشان را نسبت به رستوران شما و یا غذاهایی که مورد استفاده قرار داده اند، ارائه نمایند. البته تائید نظر مشتریان با مدیریت شما انجام می شود و شما اگر تمایل نداشتید، می توانید نظراتی که باب میل شما نیست در سایت نمایش ندهید. و حتی می توانید این نظرات را به دلخواه خودتان وارد کنید.

 

 

و در پایان صفحه اصلی قالب html رستواران و فست فود restant بخش وبلاگ وجود دارد. معمولا از بخش وبلاگ برای درج اخبار استفاده می شود اما اگر در کارهایی همچون رستوران و فست فود اخبار خاصی وجود نداشت، می توانید این بخش را حذف نموده و یا تبدیل به بخش های دیگری همچون استخدام کنید و آگهی های استخدامی که می خواهید برای رستوران و فست فود خود قرار دهید استفاده فرمایید.

 


 

و در انتهای سایت نیز بخش خبرنامه و فوتر قرار گرفته که این بخش در تمامی صفحات سایت مشترک است. از بخش خبرنامه برای ثبت ایمیل های کاربران استفاده می شود و از بخش فوتر نیز برای لینک های سریع، اطلاعات تماس و درباره ما استفاده می شود.

 


 




نکته: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 قالب
html رستواران و فست فود restant  پرداختیم. لطفا قبل از خرید سایر صفحات قالب html رستواران و فست فود restant را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html رستواران و فست فود restant یک قالب html است برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتوانید این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.