جزئیات محصول

بررسی قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise


امروزه حالت جدید کسب و کارها، گسترش آنها و تبلیغات از حالت سنتی خارج شده و به سمت حالت نوین یا اینترنتی گرایش پیدا کرده است. برای اینکه کسب و کار شما دارای جلوه کاربرپسند، ترغیب کننده و مناسبی برای گسترش داشته باشد بایستی از یک مشاور کسب و کار بهره مند شوید. اگر شما جز افرادی هستید که در زمینه کسب و کار به دیگران مشاوره می دهید، پیشنهاد میکنیم که از این قالب استفاده کنید. قالب
html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise یک قالب مناسب، جذاب و کاربرپسند در زمینه مشاوره کسب و کار می باشد. در این مقاله می خواهیم صفحه اصلی قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise را با هم مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید....

قالب html خدماتی مشاوره کسب و کار irise دارای 3 صفحه در قالب خانه می باشد. شما می توانید بنا به سلیقه و علاقه خود هر کدام از خانه ها را که برای زمینه شغلی خود مناسب می دانید، مورد استفاده قرار دهید. اسلایدر بسیار جذاب در ابتدای صفحه اصلی قابل مشاهده است. تصاویر و عکس های باکیفیت و با ابعاد مناسب می تواند در اینجا قرار گیرد و کاربران را به خود جذب کند. منوهای بالایی صفحه اصلی یک جلوه متفاوت به قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise داده است و شما می توانید اطلاعاتی همچون ساعات کاری، لینک شبکه های اجتماعی، آدرس، ایمیل و شماره تماس را در آن شرح دهید.

 

 

 

درباره ما قسمتی است که در صفحه اصلی قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise قرار می گیرد. این بخش اطلاعات مفیدی در مورد سوابق، تجربیات، تحصیلات، اهداف، خدمات و سایر مواردی که به زمینه شغلی شما مرتبط است، در اختیار کاربران می گذارد. این قسمت در جذب کاربران می تواند بسیار مفید و سودمند باشد. کاربر با کلیک بر روی این قسمت به صفحه درباره ما هدایت شده و مطالب بیشتری را در زمینه شغلی شما متوجه می شود.

 

 

 

بدون شک ارائه خلاصه ای از خدمات می تواند به کاربران کمک شایان توجهی برای تصمیم گیری درست کند. بخش معرفی خدمات بخش دیگری است که در قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise گنجانده شده است. شما قادر خواهید خدمات خود را به صورت خلاصه و تیتروار در این بخش وارد کرده و کاربر برای مشاهده موارد بیشتر با کلیک بر روی هرکدام به صفحه مرتبط راهنمایی می شود.

 

 

 

مشتریان شما همواره ممکن است از خود این سوال را به صورت ناخودآگاه بپرسند که چرا باید به شما اعتماد کنند و شما را به عنوان مشاور خود در زمینه کسب و کارشان قرار دهند. شما می توانید با معرفی مزایا و نکات منحصر به فردی که شما را از سایر رقبا متمایز می کند، به کاربران نشان دهید که چرا باید شما را انتخاب کنند. بخش چرا ما یک بخش مهم در قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise محسوب می شود.

 

 

 

در بخش بعدی، یک کادر و اسلایدر جذاب قرار گرفته که شما می توانید نمونه ای از پروژه های موفق خود را در آن قرار داده و در مورد آن توضیح دهید. این بخش می تواند به جذب کاربران جدید کمک بسیاری کند. البته باید خاطر نشان کرد که اگر شما تمایلی به استفاده از این بخش یا هریک از بخش های ذکرشده ندارید، می توانید به سادگی آنها را حذف کرده و از آنها استفاده نکنید.

 

 

 

معرفی تیم تخصصی شما بخش دیگری است که در قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise وجود دارد. شما در این بخش قادر خواهید اعضای شرکت و یا تیم تخصصی خود را با ذکر سمت و تخصص آنها به کاربران نمایش دهید. شاید استفاده از این بخش اعتماد مشتریان جدید را بیشتر کسب کند و راحتتر بتوانند با شما و زمینه شغلی شما ارتباط برقرار کنند.

 

 

 

همینطور که به بخش های بعدی قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise میرسیم، بخشی بسیار جذاب و جالب را می بینیم که در آن مهارت ها و تخصص شما و تیم شما را به طور خود اظهاری ارزیابی کرده و به کاربران نمایش می دهد. این قسمت یک قسمت جدید است که کاربران را ترغیب به همکاری با شما می کنند. کاربران در این قسمت متوجه می شوند که شما در کدام مهارت ها تخصص کافی دارید و آنها میتوانند در آن زمینه ها از شما مشاوره بگیرند. توصیه می کنیم این قسمت جذاب را از دست ندهید !!!

 

 

 

بخش بعدی بخش معروف نظرات کاربران است. در قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise شما قادر خواهید بود تا نظرات کاربران خود را به سایر کاربران نمایش دهید. در بسیاری از موارد، کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از تجربیات دیگران، نظرات و پیشنهادات سایر کاربران را مطالعه می کنند. حتی دور از ذهن نیست که بگوییم درصدی از کاربران با همین نظرات تصمیم خود را قطعی می کنند. بنابراین، بخش نظرات می تواند بخش سودمندی برای کسب و کار شما باشد.

 

 

 

در بخش بعدی قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise شما می توانید یک ویدئوی بسیار با کیفیت و با هدف از زمینه شغلی خود، شرکت، اعضای تیم و تمام آنچه فکر می کنید برای نمایش به کاربر لازم است، آپلود کنید. این بخش کاربران را به یک درک عالی از شغل و تجربه شما می رساند.

 

 

 

بخش اخبار و وبلاگ از بخش های دیگر قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise می باشد. شما می توانید عنوان خبر، خلاصه خبر و تاریخ درج آنرا نمایش دهید. کاربر برای مشاهده بیشتر مطلب با کلیک بر روی آن می تواند به صفحه مورد نظر رفته و از مطلب استفاده کند.

 

 

 

بخش پایانی قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise بخش فوتر است که در تمامی صفحات آن وجود دارد. درباره ما، لینک شبکه های اجتماعی، اطلاعات تماس، لینک های سریع و عضویت در خبرنامه از جمله مواردی است که شما می توانید در این قسمت قرار دهید.

 

 

 

نکته 1: در بالا فقط به صفحه اصلی شماره 1 از قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise پرداختیم. لطفا قبل از خرید، سایر صفحات قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise را از بخش پیش نمایش سایت مشاهده فرموده، سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

نکته 2: از آنجایی که قالب html شرکتی، خدماتی مشاوره کسب و کار irise یک قالب html است، برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارد. تیم htmlforest در صورت نیاز شما، میتواند این قالب را برای شما برنامه نویسی کرده و یک سایت کامل را به شما تحویل دهد.

نکته 3: در htmlforest که مرجع دانلود قالب html می باشد، قالب های html متنوع دیگری نیز وجود دارد که اگر این قالب مدنظر شما نبود، میتوانید قالب دیگری را انتخاب نمایید.